پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

چگونه يكي قاليشويي خوب و معتبر در الهيه پيدا كنيم؟

۴۵ بازديد

خانه اي بدون فرش خوب را نمي توان كامل دانست. اين فرش است كه به خانه و به ويژه چيدمان داخلي ظاهر جذاب مي بخشد و باعث مي شود فرد احساس راحتي در خانه دارد. با وجود اين واقعيت كه فرش ها مفيد هستند، اگر در شرايط خوبي نگهداري نشوند، به درستي تميز نشوند و به نظافت فرش اهميت داده نشود از جذابيت هاي خانه كاسته مي شود. به همين دليل شستن فرش توسط يك قاليشويي در الهيه يا هر نقطه از تهران داراي اهميت بسيار زيادي دارد.

lwil_1.jpg

در واقع مي توان گفت كه يافتن شركت مناسب براي شستشوي فرش يكي از بهترين روش ها براي اطمينان از خوب ماندن و زيبا به نظر رسيدن فرش هاي شماست؛ اما چگونه مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه يك قاليشويي خوب را انتخاب كرده ايد؟ اگر مي خواهيد جواب اين سوال را پيدا كنيد، ادامه اين مطالب را از دست ندهيد.

 

چگونه يكي قاليشويي خوب و معتبر در الهيه پيدا كنيم؟

براي يافتن يك قاليشويي در الهيه كه بتواند رضايت شما را در اين زمينه كسب كند، نكات زيري وجود دارد كه توجه به آنها در اين امر به شما كمك مي كند تا انتخاب خوبي داشته باشيد. اين نكات ساده اما اساسي عبارتند از:

 

توجه به تجربه قاليشويي

انتخاب يك شركت شستشوي فرش كه مدت هاست در صنعت نظافت فعاليت مي كند، شما را در موقعيت خوبي براي دريافت خدمات با كيفيت قرار مي دهد. اين به اين دليل است كه اگر يك شركت نظافت براي مدت طولاني همان كار را انجام داده باشد، به اين معني است كه آنها تمام روش هايي را كه مي توان استفاده كرد بررسي كرده اند و بنابراين آنها بهترين ها خدمات را به شما ارائه مي دهند. همچنين شركتي كه مدت طولاني در صنعت نظافت بوده است، اشتباهات فاحشي را نخواهد داشت.

 

توجه به امكانات و تجهيزات

شما همچنين بايد نوع تجهيزاتي را كه يك مركز قاليشويي در الهيه براي تميز كردن يك قاليچه يا فرش استفاده مي كند در نظر بگيريد. شركت هاي خوب در اين زمينه اغلب مجهز به امكانات، ماشين آلات و تجهيزات مدرن هستند. به كارگيري اين امكانات باعث مي شود، فرش هاي شما را بي نقص تميز نگه دارد. برخي از شركت ها تمايل دارند از روش ها و امكانات ارزان براي شستن فرش استفاده كنند. اين امر باعث مي شود كه در نهايت به كيفيت فرش آسيب برساند.

 

برخورداري از كادر حرفه اي

اكثر صاحبان خانه خدمات يك قاليشويي در الهيه را به عنوان كار معمولي تلقي مي كنند و بنابراين انتظار ندارند ارائه دهندگان خدمات آموزش رسمي داشته باشند. اين تصور غلط را بايد كاملاً از ذهن خود دور كنيد. شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه قاليشويي منتخب شما از افراد حرفه اي براي ارائه خدمات تميزكاري كار مي كنيد. از يك مركز فعال در اين زمينه كه انتخاب كرده ايد بخواهيد دهند گواهينامه هاي لازم را به شما ارائه دهند.

 شهرت خوب

شهرت خوب امري نيست كه يك قاليشويي در الهيه از داشتن آن با ارائه خدمات ضعيف بگذرد. شهرت به نوعي نشان دهنده اعتبار و كيفيت خدماتي كه يك مركز در اين مورد ارائه مي دهد. اگر شركت نظافتي خدمات باكيفيتي ارائه داده باشد، احتمال استخدام آن براي شستن فرش بيشتر خواهد بود. عكس آن كاملاً درست است.

همچنين نظرات مثبت كساني هم كه از خدمات يك قاليشويي استفاده كرده اند، يك امتياز عالي براي شهرت يافتن يك شركت است و باعث مي شود تا به خدمات آن اطمينان شود. در مقابل اگر نظرات منفي راجع به خدمات يك فرش شويي بيشتر است بهتر از سپردن فرش به آن خودداري كنيد.

رعايت موازين مذهبي در شستشو

جامعه ايراني يك جامعه مذهبي است. شستشوي هر چيزي با توجه به قواعد مذهبي باشد تا پك تلقي شود. قاليشويي در الهيه كه انتخاب كرده ايد بايد تضمين كننده شستشوي مذهبي و اسلامي باشد. در واقع با اين كار افراد مطمئن مي ‌شوند كه فرش علاوه بر شستشو به درستي پاك شده است. اين فاكتور يكي از مهمترين مواردي است كه بايد به آن توجه شود

در كنار تمام موارد ذكر شده برخورداري از قيمت عاقلانه، سرويس مناسب براي بردن و آوردن فرش نيز از نكته هاي مهمي است كه براي انتخاب بك قاليشويي در الهيه بايد بدان توجه كرد.

سخن پاياني

در نهايت بايد گفت كه اگر به دنبال يك قاليشويي در الهيه يا هر نقطه ديگر تهران است، قاليشويي كاردان آماده خدمت رساني به شما عزيزان است. اين قاليشويي با سابقه چندين ساله در زمينه شستشوي فرش و البته خدمات ديگر چون رفو فرش و مبل شويي مي تواند انتخاب مناسبي در اين زمينه باشد. همچنين از مجوزهاي لازم برخوردار است.

اين قاليشويي از كادر حرفه اي و البته ماشين آلات و تجهيزات مدرن برخوردار است تا شستن فرش به بهترين شكل انجام شود. همچنين با رعايت موازين اسلامي فرش به صورت كامل شسته و آبكشي مي شود تا خيال شما از اين بابت نيز بسيار راحت شود.

 

 

 

شما مشتريان عزيز ميتوانيد با كليك بر روي شماره تماس قاليشويي ، با قاليشويي كاردان در تماس باشيد.

 

 

افزونه پيامكي چه كاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

۴۳ بازديد

افزونه پيامكي چه كاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

kf2u_z1.jpg

ارسال اس ام اس از طريق وبسايت يا اپليكيشن، همواره دغدغه صاحبان كسب و كار و توسعه دهندگان نرم افزار بوده است. يك قابليت حرفه اي كه باعث ميشود تجربه كاربران به بهترين شكل ممكن شكل بگيرد.

استفاده از اين امكان، ارتباط با مشتريان وبسايت ها را، به طور چشمگيري تعاملي تر كرده و باعث افزايش رضايت مشتريان ميشود.

اين امكان از طريق افزونه پيامكي به راحتي انجام ميشود.با استفاده از Plugin اس ام اس ميتوانيد در Cms هاي مختلف از اين امكانات استفاده كنيد.

چه نوع ارسال هايي از طريق وبسايت و اپليكيشن انجام ميشود؟

پيامك Verification code يا همان كد تاييد :

براي اين نوع ارسال از پلاگين پيامكي ورد پرس استفاده ميشود.

جهت تاييد عضويت در يك وبسايت يا اپليكيشن، از ارسال پيامك استفاده ميشودكه يكي از راه هاي قابل اطمينان كاربران است.

افزونه پيامكي اين امكان را فراهم ميكند كه،بعد از ورود كاربر به سايت يا اپليكيشن مورد نظر،در صورت وارد كردن اطلاعات احراز هويت، بلافاصله ارسال پيامك تاييد انجام ميشود.

با توجه به اين كه پيامك با بيشترين سرعت، ارسال ميشود و بلافاصله به دست كاربر ميرسد، بهترين روش براي تاييد كاربر ميباشد.

ارسال پس از ثبت سفارش:

براي ارسال اين نوع پيامك از افزوونه پيامكي ووكامرس استفاده ميشود.

امروزه بيشتر خريدها به صورت آنلاين انجام ميشود، با توجه به اين كه هنوز كاربران، اعتماد كامل به خريد آنلاين ندارند، استفاده از يك سيستم اطلاع رساني پيامكي، باعث افزايش اعتماد مشتريان ميشود.

با نصب افزونه پيامكي Woocommerceبلافاصله بعد از خريد، به كاربران يك پيامك اطلاع رساني ارسال كنيد تا خيال مشتريتان از ثبت و تكميل خريد راحت شود.

ارسال پيامك بعد از تكميل فرم:

براي ارسال به اين روش از افزونه پيامكي گرويتي فرم استفاده ميشود.

در بيشتر وبسايت ها و نرم افزار ها، تعدادي فرم وجود دارد كه براي اهداف مختلف طراحي شده است.

اين فرم ها ممكن است جهت ثبت نام، دريافت يك كتاب الكترونيكي و … باشد كه صاحبان وبسايت بيشتر مواقع، از اين طريق براي گرفتن سرنخ يا Lead استفاده ميكنند.

افزونه پيامكي، كار را براي توسعه دهندگان نرم افزار به طرز چشم گيري راحت ترميكند.اما استفاده از يك سامانه پيامكي حرفه اي و مناسب مهم ترين مساله ميباشد.

قبل از انتخاب يك سامانه پيامكي، بررسي كنيد كه يك تيم پشتيباني فني قوي، در پشت صحنه آماده رفع مشكلات در تمام ساعات شبانه روز باشد.

اين مقاله توسط تيم نويسندگي وبلاگ مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

چه كساني از پنل اس ام اس استفاده مي كنند و چه مزايايي به دست مياورند ؟

۴۷ بازديد

چه كساني از پنل اس ام اس استفاده مي كنند و چه مزايايي به دست مياورند ؟

668q_b1.jpg

چك كردن تلفن همراه اولين و آخرين كاري است كه اكثريت ما، بعد و قبل از خواب انجام مي دهيم. در طول روز هم كه مسلما زمان نه چندان كوتاهي صرف كار كردن با تلفن همراه مي شود. چك كردن نوتيفيكيشن ها و پيام ها بخش زيادي از اين زمان را در بر مي گيرند.

به همين علت است كه استفاده تبليغاتي از پيامك يكي از پربازده ترين روش هاي تبليغاتي شناخته شده در دنياست. هر پيامكي

كه به مقصد ميرسد حداقل براي چند لحظه ذهن مخاطب را به خود درگير ميكند و اين همه آن چيزيست كه يك متخصص ماركتينگ

نياز دارد.

تقريبا استفاده از پنل اس ام اس در هر زمينه اي و براي هر كسب و كاري مناسب است. متناسب با اهداف و چهارچوب هاي هر بيزنسي، به صورت مجزا يك پنل پيامك تدارك ديده مي شود تا بازدهي و رونق كسب و كارتان را در بازه زماني كوتاه و با كمترين هزينه ها به بيش از چندين برابر برساند.

 

استفاده از پنل اس ام اس به شما پيشنهاد مي شود:

اگر به تازگي قصد شروع به فعاليتي اقتصادي داريد و يا كاري را در اين زمينه شروع كرده ايد، بايد بدانيد كه چه شيوه هايي شما را با صرف زمان و هزينه كمتري به هدفتان نزديك ميكند.

بنابراين در اين قسمت قصد داريم به اين مسئله بپردازيم كه استفاده از سامانه پيامك

براي چه گروهي كاربردي تر بوده و بازتاب بهتري را به كسب و كارشان خواهد بخشيد.

 

انواع فروشگاه هاي فعال، اعم از فروشگاه هاي كوچك يا فروشگاه هاي بزرگ مانند ( نمايندگي هاي فروش محصولات برقي، محصولات صوتي و تصويري، نمايندگي هاي فروش ماشين و انواع وسايل نقليه موتوري و غير موتوري، فروشگاه هاي اسباب بازي فروشي، نمايندگي هاي داخلي و خارجي پوشاك و كيف و كفش، فروشگاه هاي فرش و لوازم فني و كامپيوتري و نظير اينها )

انواع موسسات فرهنگي و هنري

انواع مدارس

( دولتي و غير انتفاعي )

انواع آموزشگاه ها و مراكز آموزشي دولتي يا خصوصي

موسسات و اجتماع هاي مذهبي ( حسينيه ها، مساجد، هيئت ها و نظير اينها )

مغازه داران خرده فروش و جزئي فروشي كه قصد ارتقاي كيفيت فروش، خدمات و مشتري هايشان را دارند.

مهدهاي كودك و خدمات آموزشي ارائه شده در آنها

دفاتر و كلينيك هاي پزشكي و بهداشتي ( مانند كلينيك ها يا مطب هاي روانشناسي، مطب هاي پزشكان تغذيه و پزشكان پوست و مو و زيبايي )

شركت ها و آژانس هاي هواپيمايي

اماكن تفريحي مانند زمين هاي بازي، شهر بازي ها، پينت بال، كارتينگ، استخر

اماكن توريستي و اقامتي مانند معرفي كافه ها

، رستوران ها، هتل ها

يا ويلاهاي شخصي

آرايشگاه ها، سالن هاي زيبايي

و مراكز ليزر پوست

اپليكيشن ها ( فروشگاه هاي اينترنتي يا اپليكيشن هاي خدماتي )

بانك ها و موسسات مالي و اعتباري

براي خريد سامانه پيامك اينجا

كليك كنيد

 

اگر به موارد ذكر شده در بالا توجه كنيد حتما متوجه خواهيد شد كه استفاده از چنين شيوه هاي پيشبردي مانند استفاده از سيستم پنل اس ام اس براي يك فعاليت اقتصادي مشخص، تقريبا در همه مشاغل كاربردي و پربازده محسوب مي شود.

بنابراين تفاوتي نخواهد داشت كه كسب و كار شما چه بوده است، استفاده از چنين سرويس هايي جهت تبليغات، به جذب مشتريان و مخاطبين مورد پسندتان كمك قابل توجهي خواهد كرد و حتما نتيجه آن را در هدف نهايي و بازخورد پروژه تان خواهيد ديد.

 

شماره تلفن خود را وارد كنيد تا كارشناسان پنل پيامك مديانا در اسرع وقت با شما تماس بگيرند.

 

,خليج چت,بندر چت

۳۷ بازديد

چت روم فارسي,خليج چت,بندر چت

چت روم فارسي چيست ؟

چت روم فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد

d738432_.jpeg

و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

خليج چت كجاست ؟ 

چت روم فارسي  خليج چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت خليج  چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .

 

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير

۴۲ بازديد

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير تا كودهي و تغذيه كامل درخت گردو و خواص مغز آن :

گردو يكي از مغز هاي بسيار خوش مزه و ترد بازار كشور ايران مي باشد . از اين مغز از ساليان سال قبل در انواع غذاهاي ايراني استفاده مي كرده اند .از همين روي كاشت درخت گردو هم مورد استقبال قرار گرفته است . درخت گردو با توجه به اينكه معمولا در مناطق سردسير خوب پاسخ نميدهد اغلب مورد استفاده قرار نميگيرد اما با گذشت زمان كشور هاي فرانسه و امريكا با معرفي هر كدام يك انواع نهال گردو اين مشكل را مرتفع ساخته اند .دو گردوي چندلر و گردوي فرنور كه بسيار هم در سالهاي گذشته مورد استقبال قرار گرفته است .

23vc_b1.jpg

اولين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو فرنور :

 گردو فرنور يكي از جديدترين نوع درختان فرانسوي مي باشد . اين نوع گردو داراي سايز متوسط و كيفيت بالا است .  گردو فرنور يكي از بهترين ارقام براي مناطق سردسيري و ارتفاعات بيشتر از1500 الي 2200 متر بالاتر از سطح دريا بسيار مناسب و مطلوب مي باشد . گردوي فرنور يكي از جديدترين درختان تجاري و پوست كاغذي است . نوع شكل اين گردو گرد بوده و داراي پوست كاغذي و قابليت جدا شدن راحت پوست از مغز مي باشد . يكي از مشخصات اين رقم  رنگ مغز روشن و  مقاومت به كرم سيب  و بينايي بلايت گردو مي باشد و همچنين مقاومت بسيار بالا به سرما . شاتون هاي گردو فرنور اغلب در سرما از بين نميروند همچنين اين رقم به عنوان گرده زا در مناطق كوهستاني  مناسب است . گلدهي نهال فرنور در اواخر فروردين صورت مي‌گيرد و معمولاً در هر گل ? تا ? گردو توليد مي كند .

دومين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو پيوندي چندلر :

پيدا كردن نهال گردويي كه بتواند در اب و هواي سرد نتيجه بدهد بسيار مهم مي باشد از همين روي بايد نهال هاي دير گل را برگزيد تا سرما ان را از بين نبرد .

 گردوي چندلر گردوي چندلر اين رقم يكي از برجسته ترين مورد كشت در كاليفرنيا است يكي از معروفترين و پر كشت ترين نهال گردو در جهان محسوب مي شود . به خاطر كيفيت بالاي مغز اين رقم و شفافيت آن بسيار با ارزش است .برداشت گردوي چندلر از اواسط تا اواخر فصل زراعي مي باشد .

گردوي چندلر داراي مقاومت بسيار بالا به سرما و آفات بوده و از ارتفاعات حدودا 1000 الي 1500 متر نسبت به سطح دريا بهترين منطقه ي كاشت اين رقم مي باشد .در حال حاضر محبوب ترين نوع گردو در ايالات متحده آمريكا همين رقم درخت گردو مي باشد . چند نفر با ساختار بدنه اي نازك و به شكل بيضي بزرگ كه به راحتي از پوسته جدا مي شود.حال كه به برسي بهترين نهال گردو مناسب مناطق سردسير به طور مفصل از سايت گلد نهال پرداختيم بهتر است اكنون به كودهي نهال گردو به پردازيم .

بررسي بهترين كود براي درخت گردو:

سوالي كه بسيار پرسيده مي شود اين است كه براي تغذيه ي مناسب درختان گردو بايد چكار كرد كه از انواع كودهاي شيميايي ميتوان نام برد .

كود درخت گردو براي درختان گردو بسيار ضروري است ‌ براي اينكه با اين كار گردوي با كيفيت توليد مي كنند. درختان جوان در واقع نياز به كود بيشتري نسبت به درختان بالغ دارند . ما در اين مقاله قصد داريم شما را با كود درختان گردو آشنا كنيم . در حالت كلي قبل از اينكه درخت گردو در زمين كاشته شود باغ هاي گردو بر اساس وسعت و مساحت زمين و همچنين نوع خاك مورد آناليز قرار مي گيرند . در حالت كلي نوع كود و ميزان كود به نوع خاكي كه نهال گردو قرار است در آن زمين كاشته شود بستگي دارد . همان طور كه گفته شد تقويت خاك قبل از اينكه نهال گردو در آن كشته شود اهميت به سزايي دارد .

گفته شده در سايت  wikihow در حالي كه گونه هاي مختلفي از گردو وجود دارد ، به ويژه گردو سياه و گردوي انگليسي ، دستورالعمل هاي اساسي كاشت و مراقبت همه شبيه هستند. هنوز هم ، به دليل وجود صدها نوع سازگار با آب و هواي مختلف و مقاومت در برابر بيماري ، كاشت آجيل از مناطق نسبتاً نزديك توصيه مي شود. درختان گردو مي توانند آجيل هاي خوش طعم و چوب بادوام و جذاب توليد كنند ، اما باغبانان خانه بايد توجه داشته باشند كه آنها اغلب گياهان اطراف را از بين مي برند! همچنين به خاطر داشته باشيد كه درختان گردو حدود 10 سال پس از كاشت شروع به توليد آجيل نمي كنند و توليد آجيل حدود 30 سال پس از كاشت به اوج خود مي رسد. شما مي توانيد از گردوهايي كه غالباً جمع آوري آنها رايگان است اما تهيه آنها خسته كننده است يا نهال هايي كه معمولاً نياز به خريد دارند اما به طور معمول ميزان موفقيت بالاتري دارند ، مي توانيد درختان گردو بكاريد ..

سودي كه توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست .

 دليل اين موضوع اين است كه اين ميوه در سالهاي اوليه كه در حال رشد و ريشه بندي مي‌باشد و داراي ريشه هاي زيادي است كودهاي آلي يا همان كودهاي حيواني بايد همراه با كوتاه شيميايي در فصل زمستان به صورت چال كود در سايه انداز درخت چال شوند  تا بدين صورت درخت گردو بتواند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و باردهي تامين كند . براي چاق كردن گردو در زمينه ‌اي كه قرار است درخت گردو در آن كاشته شود بايد گودالي به عمق يك متر و عرض ?? سانتيمتر و به طول يك متر كنده شود و كود مورد نظر در آن ريخته شود و حتما اين چاله ها بايد در سايه درخت حفظ شوند . در حالت كلي براي اينكه درختان گردو بتوانند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و ريشه تامين كند لازم است در چاله هايي كه قرار است نهال گردو در آن كاشته شود انواع كودهاي شيميايي به صورت تمام كمال در آن ريخته شوند .بهترين كود شيميايي براي درخت گردو از همين روي بسيار حائز اهميت مي باشد .

برسي اينكه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟

 در اين مقاله به بررسي اسيدي و قليايي بودن برخي مواد غذايي بپردازيم و به بررسي برخي آجيل ها به خصوص گردو  اشاره كنيم نكته‌ قابل توجهي آنكه شايد شما هم تا به حال به آن توجه نكرده باشيد كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟ اميدواريم تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد. بدن هر انساني براي عملكرد مناسب بايد ميزان PH آن به مقدار خيلي كمي قليايي باشد. بايد مواد قليايي و اسيدي و همچنين گردو اسيدي است يا قليايي را خوب بشناسيم تا در مصرف بيش از حد آن‌ها زياده روي نكنيم . نكته‌ خيلي مهمي كه بايد به آن اشاره شود اين است كه هيچ ماده غذايي خوب يا مضر نمي باشد. توجه كردن به اينكه اين نوع ماده‌ غذايي يا گردو به اين معني نمي باشد كه به دليل مصرف بعضي از آن‌ها از مصرف ديگر مواد غذايي ديگر بگذريم. راز سلامتي بدن و پوست زيبا حفظ تعادل بين مواد غذايي اسيدي و قليايي مي باشد. زيرا اين دو گروه براي بدن خيلي ضروري مي باشند .

در بين آجيل ها آيا گردو اسيدي است يا قليايي؟ در بين آجيل ها كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي مي خواهيم به برخي از آن‌ها اشاره كنيم، آجيل هايي مانند فندق، پسته، بادام هندي و در نهايت گردو قليايي مي باشند. حبوبات لوبيا سفيد، لوبيا قرمز، لوبيا سياه، نخود، سويا، عدس و لپه هم جزء مواد غذايي اسيد خواهند بود. ميوه ها، سبزيجات اسيدي مي توان اشاره كرد به  زغال اخته، انگور فرنگي، زرد آلو، آلو، و ميوه هاي كنسروي، ذرت ، كدو حلوايي، زيتون، تره فرنگي، و آرتيشو.

خب اميدواريم از خواندن اين متن كه از سايت گلد نهال برگرفته شده بود كه اميدواريم از آن لذت برده باشيد .

برگفته شده از سايت گلد نهال : ( goldnahal.ir )