پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

اموزش کار با آبرنگ برای کودکان

۳ بازديد

 



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

اموزش کار با آبرنگ برای کودکان

نوتروفیل؛ موسسه آموزشی-کنکوری در راستای عدالت آموزشی

۵ بازديد

دوست کنکوری من تجربه من رو بخون!

 

نوتروفیل؛ موسسه آموزشی-کنکوری در راستای عدالت آموزشی فعالیت خود را آغاز کرد و به ارائه خدمات مشاوره خصوصی،آموزش،آزمون و ... به دانشآموزان سراسر ایران میپردازد.


چرا باید نوتروفیل رو انتخاب کنیم؟
نوتروفیل همانطور که اشاره خدمات زیادی رو در اختیار شما قرار میدهد.بخشی از خدمات پادکست های مشاوره ای،پیش آزمون های نوتروزیست،ارائه وبینار های مشاوره ای بر بستر شبکه ی آنلاین و ... که به صورت عمومی در کانال تلگرام در اختیار تمام دانشآموزان قرار میگیرد و بخشی از خدمات هم در ارتباط با خدمات مشاوره خصوصی میباشد که شما علاوه بر داشتن مشاور،از خدمات پنل کاربریو سایت،آزمون و ... میتوانید استفاده کنید.

نوتروفیل یه خانواده ۱۸۰ هزار نفریه که بخشی از این خانواده مشاور های دلسوز، باتجربه و آموزش دیده هستند که خودشون این مسیر و تجربه کردند قراره کلی به شما در مسیر کنکور کمک کنن و نذارن احساس تنهایی کنید=)

خدمات مشاوره خصوصی نوتروفیل چیه؟
در صورت نیاز به مشاوره خصوصی بعد از اقدام به ثبت نام،برای شما یک ویس کامل درباره شرایط مشاوره نوتروفیل و طرح ها و خدماتی که ارائه میشه،ارسال خواهد شد که من در اینجا به بخشی از آنها اشاره میکنم.

.
ایجاد انگیزه و نگه داشتن شما توی مسیر(میدونین که چقدر جا زدن راحت تر از ادامه دادنه=) ولی مشاورای ما اینجان که نذارن شما مسیر و نیمه تموم رها کنی)

*برنامه ریزی دقیق و شخصی متناسب با شرایط و روحیات شما

*چک و بررسی روزانه گزارشکار برای پیشرفت و رشد شما

*ارائه تمام نکات کنکوری لازم و امکان پرسش و پاسخ در طول هفته با مشاور

*متناسب با طرح هفته ای یک تا دو تماس مفید




گفتید خدمات پنل کاربری؛اون چیه؟
شما با داشتن مشاوره خصوصی،داخل سایت نوتروفیل https://notruphil.com/یک پنل شخصی داری که مشاورت  برنامه هفتگی تو رو داخل این بخش آپلود میکنه و شما به راحتی میتونی به برنامهات دسترسی داشته باشی.
این پنل برای شما خدماتی از جمله آزمونک،پنل رقابتی و پنل گزارش دهی و آزمون های شخصی سازی شده رو فراهم میکنه.
شما در کنار دفتر گزارشکاری که در اختیارت قرار میگیره،میتونی داخل بخش گزارش دهی،گزارش روزانه خودت رو ثبت کنی و از طریق پنل رقابتی با بقیه کنکوری های نوتروفیلی یک رقابت سالم ایجاد کنی و ببینی که بقیه چه ساعت مطالعه و چه تعداد تستی دارن و اگه از تو بهترن سعی کنی به اونا نزدیک بشی.با توجه به مباحثی داخل برنامه ثبت شده شما از آزمونک هایی برخورداری که میتونی با شرکت کردن در اونها،کیفیت مطالعه روزت رو بسنکی و با این آزمونک ها خودت رو بیشتر در شرایط آزمونی قرار بدی.بچه هایی هم که طرح آزمون دار انتخاب میکنند،آزمون های شخصی سازی شده توسط مشاورشون طراحی میشه و در بخش آزمون های شخصی قرار میگیره.

ضمنا؛ما یک اپلیکیشن کنکوری هم داریم که بی اغراق،یکی از بهترین هاست و شما میتونی خدمات ما رو از اپ هم دریافت کنی.ضمن اینکه از طریق بخش "جنگل من" در اپ میتونی گزراش روزانه از فعالیت هات داشته باشی و در صورتی که اتلاف تایم داری اون رو کنترلش کنی و از بخش نوتروگرام هم میتونی با مشاورت در ارتباط باشی.


ما توی نوتروفیل سعی میکنیم هر روز بهتر از دیروز باشیم،هر روز تلاشمون بر ارائه خدمات بهتر،مفید تر و در قالب جذاب تری هستش که این مسیر کنکور برای شما کسل کننده و خسته کننده نشه و بتونین راحت تر به آرزوهای قشنگتون برسین.

منبع : نوتروفیل

بررسی دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده

۴ بازديد

بررسی دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده

معده یکی از مهم‌ترین اندام‌های گوارشی بدن انسان است که وظیفه اصلی آن هضم غذا و جذب مواد مغذی است. سردی معده یکی از مشکلات گوارشی شایع است که می‌تواند باعث بروز علائمی مانند نفخ، سوء هاضمه، یبوست، اسهال، سوزش سر دل و حالت تهوع شود.

 

در طب سنتی، سردی معده به دلیل غلبه طبع سرد در معده ایجاد می‌شود. این طبع سرد می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی مانند مصرف غذاهای سرد، عدم رعایت اصول تغذیه، استرس و اضطراب، کم‌تحرکی و سرد بودن محیط باشد.

 

دمنوش‌های گیاهی یکی از روش‌های طبیعی و موثر برای رفع سردی معده هستند. این دمنوش‌ها حاوی ترکیبات گیاهی با طبع گرم هستند که می‌توانند به تعادل طبع معده کمک کنند.

 

در این مقاله به بررسی دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده می‌پردازیم.

http://gg.gg/17y874

https://did.li/6dtrl

1.  علائم سردی معده

 

سردی معده می‌تواند باعث بروز علائم مختلفی شود که برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

 نفخ

 سوء هاضمه

 یبوست

 اسهال

 سوزش سر دل

 حالت تهوع

 بی اشتهایی

 خستگی

 سرگیجه

 سردرد

 درد در ناحیه معده

 

2.  علل سردی معده

 

همانطور که گفته شد، سردی معده به دلیل غلبه طبع سرد در معده ایجاد می‌شود. این طبع سرد می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد، از جمله:

 

 مصرف غذاهای سرد، مانند میوه‌های کال، سبزیجات خام، حبوبات خام، لبنیات پرچرب، ماهی‌های سردآبی، غذاهای سرخ‌شده و غذاهای حاوی قند زیاد

 عدم رعایت اصول تغذیه، مانند پرخوری، درهم خوری، تندخوردن، خوردن غذای مانده و فاسد

 استرس و اضطراب

 کم‌تحرکی

 سرد بودن محیط

 

3.  دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده

 

دمنوش‌های گیاهی حاوی ترکیبات گیاهی با طبع گرم هستند که می‌توانند به تعادل طبع معده کمک کنند. برخی از مهم‌ترین دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده عبارتند از:

 

 دمنوش زنجبیل

 دمنوش دارچین

 دمنوش زیره

 دمنوش آویشن

 دمنوش نعناع

 دمنوش زیره سبز

 دمنوش گل گاوزبان

 دمنوش بادرنجبویه

 

طرز تهیه دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده

 

برای تهیه دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده، می‌توانید از مقداری از گیاه خشک شده مورد نظر خود استفاده کنید. به  مثال، برای تهیه دمنوش زنجبیل، یک قاشق چایخوری زنجبیل خشک را در یک فنجان آب جوش ریخته و به مدت 10 دقیقه دم کنید. سپس دمنوش را صاف کرده و میل کنید.

 

4.  نکات مهم در مصرف دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده

 

در مصرف دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده، نکات زیر را رعایت کنید:

 

 دمنوش‌ها را به صورت تازه تهیه کنید و بلافاصله میل کنید.

 دمنوش‌ها را بیش از حد دم نکنید تا خواص خود را از دست ندهند.

 در صورت بارداری یا شیردهی، قبل از مصرف دمنوش‌های گیاهی با پزشک خود مشورت کنید.

 اگر به هر یک از گیاهان موجود در دمنوش‌ها حساسیت دارید، از مصرف آن اجتناب کنید.

 

نتیجه گیری

 

دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده یکی از روش‌های طبیعی و موثر برای درمان این مشکل هستند. این دمنوش‌ها حاوی ترکیبات گیاهی با طبع گرم هستند که می‌توانند به تعادل طبع معده کمک کنند.

 

در صورت ابتلا به سردی معده، می‌توانید از دمنوش‌های گیاهی رفع سردی معده استفاده کنید. با این حال، در صورت وجود هر گونه بیماری زمینه‌ای، قبل از مصرف دمنوش‌های گیاهی

منبع :  https://attari-pardisan.ir/

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/JemimaMariyah3

https://www.pinterest.com/pin/910360512163478032

https://new.express.adobe.com/webpage/agMpVld3vU1sB

https://sites.google.com/view/attari-pardisan/home

https://instafollowir.wordpress.com/2023/10/29/attari-pardisan/

https://www.tumblr.com/jemimamariyah3

https://myspace.com/jemimamariyah3

https://disqus.com/by/jemimamariyah3/about/

https://www.ted.com/profiles/45413249

https://www.behance.net/jemimamariyah

https://jemimamariyah3.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Jemima-Mariyah

https://issuu.com/jemimamariyah3

 

اجرای شیروانی در تهران

۳ بازديد

اجرای شیروانی در تهران

 

مدل فلزی این سقف ها با خط های صاف و نمای فلزی اش، برعکس دیگر مدل ها حائز ظاهری نوین و امروزی می باشد. این محصول مثل سایر مصالح مصرفی دارای رنگ های گوناگون و سبک های متنوعی نیز می باشد. سقف های فلزی به نکویی با سخیف مدرن تطبیق پیدا می کنند و توانا هستند .حس و حالی امروزین به سخیف های کهن تر ببخشند. اجرای سقف شیروانی قیمت نسبتا فوقانی داشته اما به همین میزان کاربردهای فراوانی نیز دارند.

 

سقف شیروانی با پنل های خورشیدی

 

استفاده از پنل های خورشیدی برای سقف شیروانی در واقع دستور جایگزین کردن این پنل ها با دیگر مصالح را دارند. پنل های شمسی همنشین دار محیط زیست هستند و می نا آن ها را به راحتی روی سقف ها نصب کرد. امروزه بها صفحات خورشیدی نسبت به گذشته تفریق داشته که این امر بها آن ها را نسبت به ماضی مقرون به صرفه تر می نماید.

 

ویژگی های مهم سقف پلی کربنات

 

همان طور که یادآور گشتیم؛ از سقف نورگیر بیشتر به جهت نورگیر یا ایجاد سایبان بیشتر استفاده می کنند.

این نوع از سقف ها دربردارنده برخی از ویژگی های برجسته ای است

که انتخاب آن ها را به عنوان نخستین انتخاب و اولویت اصلی افراد به منظور پوشش

گلخانه ها، پاسیو، حیاط خلوت، تراس، پل های عابر پیاده و… قرار می دهند. از دیگر نکات جالب توجه این نوع از سقف ها می توان به زیبایی خیره کننده آن ها و نیز

رنگ های متنوع و جذاب آن اشاره کرد که زیبایی خاصی را به وجود می آورند. از ورق های اجرای سقف پلی کربنات آفتاب گیر و سبک به جهت کاربردهای متنوعی از جمله عایق صوتی و حرارتی بیشترین استفاده را می برند. کاربردها و ویژگی های سقف پلی کربنات آفتاب گیر و سبک امروزه به قدری بالاست که استفاده از آن ها

به عنوان جانشینی برای سقف های شیشه ای به مراتب بالاتر رفته است. به گونه ای که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده اند تا بجای سقف های شیشه ای از سقف کاذب بهره ببرند.

از طرفی دیگر این گونه از سقف ها از ایمنی و استحکام بسیار  بالایی بهره مند هستند.

آمارها خود گویای این مسئله است که مقاومت ضربه ای سقف پلی کربنات آفتاب گیر و سبک ۲۵۰ برابر شیشه می باشد و از ضخامت بسیار بالایی بهره مند می باشد.

سقف شیروانی با توفال چوبی

 

نوع توفال چوبی در گذشته بسیار پر پیرو بوده اما امروزه محبوبیت گذشته را ندارد و خیلی باره کاربرد پیمان نمی گیرد. این محصول نسبت به دیگر متریال ها، درجه اشتعال پذیری زیر تری دارد و از خاصیت های مهم آن می تاب به عایق بودن این سقف اشاره نمود. این محصول حائز ظاهری کهنه و تاریخی می باشد و برای بهره‌گیری در ساختمان با نمای کهن پسندیده می باشد.

سقف مستحکم و زیبای آردواز چیست؟

 

سقف مستحکم و زیبای آردواز در واقع با توجه به سیمانی که دارد بسیار مقاوم است و میتوان گفت که از جمله مصالحی به شمار می رود که برای زیبایی سقف و دیگر نماها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همانطور که میدانید، نما یکی از مهم ترین بخش هایی است که در ساختمان به چشم خواهد آمد.  در زمان های قدیم تر این طور گفته می شود که این نوع مصالح جز اولین محصولاتی بوده است که برای پوشش های سقف شیروانی از آن استفاده می شده است. این استفاده به حدی زیاد بود که اولین افرادی که اقدام به ساخت پوشش های سقف کرده اند در واقع می گویند که سقف مستحکم و زیبای آردواز همان سقف شیروانی است که البته تصوری غلط و دور از انتظار است.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری میرنیوز