پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

نكات قبل از خريد عطر

۲۴ بازديد

نكات قبل از خريد عطر

ممكن است بسياري از شما براي خريد عطر از فروشگاه ها و يا حتي خريد اينترنتي عطر وسواس داشته باشيد و سعي كنيد با دقت بهترين عطر را خريداري كنيد.در نظر داشته باشيد نحوه نگهداري و استفاده از عطر به اندازه خريد آن بر اساس سليقه و نياز شما مهم است.

 

در اينجا چند نكته مهم در مورد نگهداري و استفاده صحيح از عطر آورده شده است

 

   مرحله اول، نگهداري

دما، رطوبت، نور

براي بسياري از افراد اتفاق افتاده است كه بهترين عطر خود را با نگهداري ناكافي از بين برده اند. بهترين شرايط اين است كه عطر را در جاي خشك و خنك و دور از نور خورشيد نگهداري كنيد.

بنابراين نگهداري از عطر در ماشين به دليل گرما، نگهداري عطر روي ميز دستشويي به خاطر نور و نگهداري از عطر در حمام به دليل حرارت و رطوبت، به هيچ عنوان سفارش نمي‌شود.

 

بهترين مكان براي نگهداري عطر كجاست؟

كمد در دار كه در جاي گرم نباشد بهترين گزينه براي نگهداري عطر است. اگر همچين كمدي نداريد يا هميشه مي خواهيد عطرهايتان در دسترس و روي ميز باشد، عطرهايي را كه زياد استفاده نمي كنيد را با يك جعبه كوچك روي ميز بگذاريد.

 

برخي از برندهاي عطر به مواردي از اين دست توجه كرده اند و عطر را به جاي مقواي نه چندان جذاب در يك قاب محكم و نفيس قرار داده اند كه اگر با همان قاب روي ميز قرار گيرد جلوه زيبايي پيدا مي كند و از خراب شدن آن جلوگيري مي كند.

 

لرزش مداوم و شديد

دومين تصور غلطي كه بيشتر افراد به خصوص خانم ها در مورد نگهداري عطر دارند، حمل عطر در كيف است. وقتي عطر را در كيفي قرار مي‌دهيم كه مدام تكان مي‌خورد، به يك طرف كج مي‌شود و به نازل يا دستگاه پخش عطر ضربه مي‌زند كه در نهايت باعث نشتي يا شل شدن قسمت بالاي عطر مي‌شود.

 

مرحله دوم استفاده صحيح از عطر است:

شايد در مورد استفاده از عطر و نحوه صحيح عطر زدن شنيده باشيد. اما آيا مي دانيد در نهايت چگونه بايد عطر بزنيد؟ عطر را روي كدام قسمت بدن بايد زد؟ آيا بايد عطر را به لباس يا مو نيز زد؟ بعد از زدن عطر روي دست ها بايد آنها را بماليم يا نه؟

m3_g3ge.jpg 

چگونه عطر را اسپري كنيم؟

چيزي كه باعث پخش شدن رايحه مي شود اين است كه مولكول هاي عطر از سطح پوست بلند شده و در هوا پراكنده مي شوند. اما يكي از نكاتي كه در مورد بهترين عطرها وجود دارد اين است كه ماندگاري خوبي روي پوست دارند.

 

براي اينكه عطر بهترين پخش بو را داشته باشد بايد سطح وسيعي از پوست را بپوشاند. بنابراين بهترين راه براي زدن عطر اين است كه عطر را از فاصله خيلي نزديك به پوست نزنيد و شيشه عطر را حداقل 6 تا 20 سانتي متر از سطح پوست قرار دهيد.

 

اين عقيده قديمي كه عطر را فقط بايد در نقاط نبض بدن مانند مچ دست يا گردن استفاده كرد، در زماني صحيح تلقي مي شد كه عطرها تركيبات لازم براي پخش بهتر عطر را نداشتند و اين حركت را باور مي كردند. البته يكي از بهترين نقاط نبض است اما امروزه عطرها تركيبات بسيار پيچيده تري دارند كه به پخش بيشتر عطر شما كمك مي كند و در واقع براي پخش عطر نيازي به استفاده از نبض به تنهايي نيست. عطر را مي توان به قسمت هاي مختلف بدن زد، اما مناطقي كه در معرض هوا قرار دارند، بوي بيشتري مي دهند.

بعد از زدن عطر دست‌ها را به هم نماليد!

دقيقاً مشخص نيست كه اين عادت ناخودآگاه از كجا نشأت مي‌گيرد، اما اين اصلا درست نيست!

 

مالش دست ها باعث اصطكاك و گرما مي شود. اين گرما زياد محسوس نيست اما روي مولكول هاي عطر تاثير مي گذارد و رايحه اصلي عطر را خراب مي كند. در اين فرآيند بيشترين آسيب به نت هاي اوليه و مياني عطر وارد مي شود و حتي از ماندگاري عطر كاسته مي شود. بنابراين بهتر است هر دو دست را خوشبو كنيد و منتظر بمانيد تا مولكول هاي عطر كاملا جذب پوست شوند.

پوست خود را مقداري چرب كنيد!

بهترين عطرها روي پوست هاي مختلف نتايج متفاوتي مي دهند. در تمام اين سال ها فعاليت چاپار آنلاين در زمينه عطر، مي توان گفت بيشترين سوال مشاوران هنگام خريد عطر، ماندگاري عطر است.

 

ماندگاري عطر به عوامل زيادي بستگي دارد كه يكي از مهمترين آنها نوع پوست فردي است كه عطر را مصرف مي كند. ماندگاري عطر روي پوست هاي چرب بيشتر است. همانطور كه متخصصان عطر توصيه مي كنند، بدن خود را درست قبل از عطر چرب كنيد.

 

البته كه هيچ كس دوست ندارد بوي عطر خود را با مخلوط كردن آن با بوي كرم يا لوسيون خراب كند. بنابراين برخي از عطرها علاوه بر عطر، لوسيون ها يا مرطوب كننده هاي با همان بوي عطر را نيز دارند. در غير اين صورت مي توانيد از لوسيون كاملا بي بو استفاده كنيد. صبر كنيد تا كرم كاملا جذب بدن شود و سپس عطر را بزنيد.

پيشنهاد ما به شما عزيزان خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا  ? روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين مي باشد.

خريد لوازم آرايشي و بهداشتي اصل

‍‍

https://www.pinterest.com/pin/1017250634553590880
https://spark.adobe.com/page/xLUUWRIfj6bd1/
https://sites.google.com/view/akashfras5/home
https://onlineproofing.home.blog/2021/12/01/chaparonline/
https://akashfras5.tumblr.com/
https://www.reddit.com/r/business/comments/r64i51/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85_%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C_%D8%A7%D8%B5%D9%84/
https://myspace.com/akashfras5
https://www.goodreads.com/user/show/143551144-dani-sama
https://en.gravatar.com/akashfras5

 

 

احداث باغ ميوه

۱۷ بازديد

احداث باغ ميوه

در سال هاي اخير علاقه مشروعي از سوي كشاورزان و كشاورزان وجود داشته است كه از طريق برنامه هاي صندوق كشاورزي و ساپارد شروع به ايجاد باغ هاي مدرن مي كنند. ميوه ها محصولات سودآور و سودآور هستند. با اين حال، قبل از اقدام به تهيه و اجراي يك پروژه، لازم است الزامات خاص براي توسعه آنها روشن شود.

 

انتخاب مكان براي باغ يك شرط مهم براي كشت موفق درختان است. سرمايه گذاري هاي قابل توجهي در ايجاد آن صرف مي شود و پس از كاشت اشتباهات از بين بردن آن دشوار است. شما بايد به خوبي ويژگي هاي بيولوژيكي گونه هاي ميوه، الزامات آنها را براي شرايط آب و هوايي و خاك بدانيد.

 

براي يك باغ، زمين هاي مسطح يا كمي شيب دار در كنار رودخانه ها انتخاب مي شود كه خشك نمي شوند. دامنه كوه ها و تپه ها، محافظت شده از بادهاي شديد، با خروج خوب جريان هواي سرد، نيز مناسب است. بيشتر محصولات ميوه در مناطق شمالي يا شمال شرقي با رطوبت كافي رشد مي كنند.

 

گونه هاي ميوه دانه اي، هلو، آلو بزرگ و توت فرنگي براي سهولت در آبياري بايد در شيب هايي با شيب 5-8 درجه كاشته شوند. گونه هاي ميوه باقي مانده در مناطقي با شيب تا 12 درجه كاشته مي شوند. هنگام رشد درختان ميوه در مزارع صنعتي، شيب بيشتر، مكانيزه كردن فرآيندهاي رشد آنها را دشوار مي كند.

 

ارتفاع متفاوت است - زردآلو، هلو و به در 600 متر رشد خوبي دارند، سيب، گلابي، آلو، گيلاس، آلبالو و گردو - تا 800 متر، و توت فرنگي، تمشك و شاه توت - تا 1300 متر رشد مي كنند.

 

خاك عامل اصلي در قدرت رشد و باردهي گياهان ميوه است. براي توسعه قدرتمند سيستم ريشه، نوع خاك و نفوذپذيري آن اهميت زيادي دارد. خاك هاي ضد آب اثر مضري دارند. آنها از نظر اكسيژن فقير هستند، ريشه گياهان خفه مي شوند و به تدريج مي ميرند. درختان رشد طبيعي دارند و زماني كه خاك تا عمق بيش از 1.5 متر نفوذپذير باشد، ميوه مي دهند. سطح آب زيرزميني نبايد بالاتر از 1.5 متر از سطح خاك باشد.

 

هنگامي كه روي پايه هايي با رشد ضعيف و متوسط ??كاشته مي شود، گونه هاي زمستاني سيب و گلابي به مواد مغذي غني تري نياز دارند و خاك هايي با رطوبت بيشتر نياز دارند. خاك هاي آهكي براي رشد گلابي روي پايه به، هلو روي هلو، گيلاس روي گيلاس و همچنين توت فرنگي، تمشك و chokeberry مناسب تر هستند.

 

باروري و طول عمر گونه هاي ميوه به تنوع و پايه بستگي دارد. براي گونه هاي ميوه بذري در نهالستان ها عمدتاً از پايه هاي رويشي استفاده مي شود كه باردهي زودتر و محصولات با كيفيت بالاتر را ارائه مي دهند.

 

ميزان مناسب بودن شرايط يك منطقه خاص براي رشد يك گونه ميوه خاص را مي توان به بهترين وجه توسط مزارع همسايه موجود - با قدرت رشد، طول عمر و باروري آنها قضاوت كرد. تكنيك هاي كشاورزي كاربردي نيز بايد در نظر گرفته شود.

 

هنگام ايجاد يك باغ بايد دانست كه به جاي گونه هاي ميوه هسته دار كهنه ريشه كنده شده را مي توان بذر كاشت و بالعكس. حداقل 20 سال پس از ريشه كن شدن سيب ها، مي توان مزرعه جديدي از همان گونه ايجاد كرد.

 

دماي زمستان براي رشد گونه هاي حساس تر مانند هلو، بادام، زردآلو و غيره بسيار مهم است. در مناطقي كه محصول بيش از دو بار در 10 سال در نتيجه سرما از بين مي رود، كاشت توصيه نمي شود.

منابع ديگري جهت بررسي بيشتر براي شما اورده شده.

https://issuu.com/akinnahal

https://profile.hatena.ne.jp/Akinnahal/

http://www.authorstream.com/akinnahal/

 

مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ؛ كدام يك را بخريم؟

۲۲ بازديد

 

 

مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ؛ كدام يك را بخريم؟

2 برند برتر توليدكننده ماشين لباسشويي در دنيا، برندهاي بوش و آاگ هستند كه هر دو در كشور آلمان فعاليت مي‌كنند. اگر شما هم در بين انتخاب اين دو برند شك داريد و نمي‌توانيد به مقايسه لباسشويي بوش و آاگ بپردازيد، پيشنهاد مي‌كنيم كه اين مطلب را به دقت بخوانيد تا تمام اطلاعات درباره ماشين لباسشويي‌هاي اين 2 برند را كسب كنيد و راحت‌تر انتخاب نماييد.

z7_46jw.jpg

مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ

ماشين لباسشويي يكي از مهم‌ترين لوازم برقي در هر خانه است كه تمامي لكه‌هاي روي لباس را در كمترين زمان از بين ميبرد تا اعضاي خانواده هميشه لباس‌هاي تميز و زيبا داشته باشند. به همين دليل خريد بهترين ماشين لباسشويي بر  اساس شرايط و معيارهاي هر خانواده، كار خيلي راحتي نيست. بهترين برندهاي توليدكننده ماشين لباسشويي در كل دنيا برندهاي بوش و آاگ هستند كه هريك معايب و مزاياي خاصي را در مقايسه با يكديگر دارند و در ادامه با اين موارد بيشتر آشنا خواهيد شد.

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از لحاظ تاريخچه برند

اگر مردد هستيد كه ماشين لباسشويي بوش بخرم يا آاگ؟ بهتر است ابتدا درباره كشور سازنده هريك اطلاعاتي كسب كنيد:

  • بوش: برند بوش در سال 1901 در شهر اشتوتگارت آلمان فعاليت خود را شروع كرد و به تدريج در كشورهاي تركيه، چين، مالزي و مجارستان كارخانه‌هايي را تاسيس نمود تا محصولاتش تحت ليسانس آلمان توليد و به كشورهاي ديگر فروخته شوند. در حال حاضر اين برند جزو 3 برند برتر توليدكننده لوازم خانگي در دنياست.
  • آاگ: برند آاگ از سال 1883 فعاليت خود را در شهر برلين آلمان شروع كرد و ابتدا در زمينه توليد ژنراتور و لامپ فعاليت داشت و با شروع جنگ جهاني دوم فعاليت خود را به سمت توليد هواپيما و خودرو تغيير داد. بر خلاف برند هميشه موفق بوش، اين برند آلماني فراز و نشيب‌هاي زيادي را تجربه كرده و چندين بار تا مرز ورشكستگي نيز پيش رفته است. در حال حاضر اين برند در تمام دنيا شهرت زيادي درباره كيفيت بالاي محصولاتش و عمر بالاي آنها دارد. لازم به ذكر است كه محصولات آاگ علاوه بر المان در كشور اسپانيا نيز مونتاژ مي‌شود.
  1. مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ از لحاظ ظاهري

بر اساس تحقيقاتي كه بر روي محصولات بوش و آاگ آنجام شده، ظاهر ماشين لباسشويي‌هاي بوش تا به امروز تغييرات زيادي را جهت استفاده راحت‌تر كاربر از دستگاه داشته است.  

 

در طراحي هر مدل جديدتر بوش سعي مي‌شود كه به ارگونومي بدن توجه زيادي شودو ظاهر ان لوكس، مدرن و زيباتر از قبل باشد. اين در حالي است كه طراحان ماشين لباسشويي آاگ زحمت زيايد براي طراحي بدنه ظاهري دستگاه نمي‌كشند و تقريبا مي‌تواند گفت كه از نظر ظاهري مدل‌هاي آاگ تغيير محسوسي نكرده‌اند. پس اگر به دنبال خريد لباسشويي با ظاهر جديد، جذاب و مدرن هستيد، برند بوش براي شما بهتر است.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در استفاده از مواد مصرفي

اگرچه برند آاگ هزينه زيادي در طراحي ظاهر جديد مدل‌هاي خود نمي‌كند، اما در عوض دقت بالاتري بر روي استفاده از متريال و مواد مصرفي با كيفيت‌تر دارد. بدين ترتيب عمر مواد و قطعات استفاده شده در ماشين لباسشويي آاگ بالاتر است. البته اين را بدانيد كه مواد اوليه برند بوش نيز بسيار عالي است و كيفيت قابل قبولي دارد.

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از لحاظ ديگ ماشين لباسشويي

بر اساس تجربه كاربران ديگ ماشين لباسشويي‌هاي بوش پس از 3 تا 5 سال به مرور صداي كمي را توليد مي‌كنند كه اين مساله به ضعيف شدن محل نصب ديگ و نوع آن بازمي‌گردد. اين در حالي است كه اين مشكل در ماشين لباسشويي‌هاي آاگ ممكن است بعد از 10 سال يا بيشتر اتفاق بيفتد و اين موضوع به دليل استفاده از مواد اوليه بهتر است. لذا نياز به تعميرات لباسشويي بوش  زودتر از تعمير برند آاگ اتفاق خواهد افتاد.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از نظر پمپ

پمپ استفاده شده در برند بوش و آاگ پمپ آكسول ايتاليايي است كه كيفيت بسيار خوبي دارد. لذا از نظر كيفيت پمپ، اين دو برند در يك سطح هستند و تفاوتي ميان آنها نيست.

  1. مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ از نظر برد الكتريكي

با توجه به نقش بسيار مهم برد در ماشين لباسشويي، كيفيت بالاي برد در هنگام خريد لباسشويي بسيار مهم است. چرا كه اين قطعه مانند مغز براي انسان است و خرابي‌اش به منزله خرابي كل دستگاه قلمداد مي‌شود. به نظر مي‌رسد كه بردهاي الكتريكي آاگ در مقايسه با بردهاي ماشين لباسشويي بوش نسبت به نوسانات برق حساس‌تر هستند و زودتر خراب مي‌شونددر مقايسه با برند آاگ قطعه برد الكتريكي ماشين لباسشويي بوش حساسيت كمتري نسبت به نوسانات برقي و شوك الكتريكي دارد و عمر بيشتر خواهد داشت.

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از نظر قيمت قطعات يدكي

اگر هنوز براي شما سوال است كه ماشين لباسشويي بوش بخرم يا آاگ؟ بايد به شما بگوييم كه يمي از مقايسه‌هاي مهم بين اين دو برند در زمينه قيمت قطعات يدكي آنهاست. با توجه به اينكه برند آاگ تنها در اروپا توليد و مونتاژ مي‌شود و كيفيت مواد اوليه بالاتري دارند، قطعات يدكي آنها بسيار گرانتر از قطعات يدكي برند بوش است.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در زمينه موتور

موتور استفاده شده در هر دو برند آاگ و بوش از كيفيت بسيار بالايي برخوردار است و رضايت بالايي از مشتريان خود دارند. عمر اين موتورها بسيار بالاست و به همين خاطر نمي‌توان گفت كه كدام برند از موتور بهترين استفاده مي‌كند.

 

  1. مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ از نظر تعداد برنامه شستشو

تعداد برنامه‌هاي شستشوي ماشين لباسشويي بوش نسبت به برند آاگ بيشتر است و از تنوع بالاتري برخوردار مي‌باشد. علت اين مساله تمركز طراحان بوش بر روي استفاده راحت‌تر كاربر از دستگاه است تا بر اساس جنس پارچه و درجه كثيفي بهترين برنامه را انتخاب كند و نيازي به تنظيمات دستي نباشد. اين در حالي است كه برند آاگ به جاي بيشتر كردن برنامه‌هاي متنوع سعي در بالا بردن كيفيت شستشو در عين سادگي دارد. جالب اينجاست كه همان برنامه‌هاي محدودتر لباسشويي آاگ، كاملا مناسب و كافي هستند و بر اساس نظر كاربران كيفيت شستشوي برند آاگ بسيار بالاتر است.

  1. مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ در سرعت تعميرات

به نظر مي‌رسد كه تعميرات لباسشويي بوش نسبت به لباسشويي آاگ سرعت بيشتري داشته باشد چرا كه قطعات يدكي اين برند بيشتر در بازار وجود دارد و مي‌تواند به سرعت از كشور تركيه موجود شود. اين در حالي است كه اگر تعمير لباسشويي آاگ شما نياز به قطعه جديدي داشته باشد بايد از آلمان ارسال گردد. از آنجا كه فروش ماشين لباسشويي بوش نسبت به آاگ در ايران بيشتر است قطعات يدكي برند آاگ ناياب‌تر از برند بوش است.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در تنوع مدل

برند آاگ تاكيد زيادي بر روي تنوع دادن به محصولات خود ندارد و عمده تمركز خود را بر روي كيفيت محصولات خود گذاشته است. اما برند بوش مدل‌هاي متنوعي را توليد مي‌كند تا هر كاربر بر اساس سليقه، مدل و شرايط خود بهترين را انتخاب كند. اگر به دنبال لباسشويي با مدل و طرح جديد هستيد برند بوش براي شما بهتر است. اما اگر حساسيتي روي مدل لباسشويي خود نداريد و عملكرد عالي دستگاه براي شما مهم‌تر است به خريد لباسشويي آاگ فكر كنيد.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در داشتن خريدي آسان

با توجه به اينكه هر دو برند آاگ و بوش آلماني هستند و به ايران وارد مي‌شوند؛ احتمال ناياب بودن تعدادي از مدل‌هاي پر فروش بسيار بالاست. به همين دليل خريدار مجبور به پرس و جو كردن درباره موجود بودن مدل دلخواه خود، از ميان تعداد زيادي فروشنده در بازار است. اين مساله ممكن است لذت خريد كردن را از بين ببرد و آن را به كاري طولاني و خسته كننده مبدل سازد. با توجه به محبوبيت و شهرت بيشتر برند بوش در ميان مردم شما راحت‌تر مي‌تواند مدل منتخب خود را پيدا و خريداري كنيد. اين در حالي است كه براي خريد لباسشويي آاگ بايد بيشتر بگرديد چرا كه هر فروشنده‌اي آن را در فروشگاه خود ندارد.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از لحاظ قيمت

قيمت حدودي لباسشويي بوش مونتاژ و آاگ در يك حد است و تفاوت كمي با يكديگر دارد. اما از آنجا كه تنوع مدل‌ها در برند بوش بيشتر است و بسياري از مدل‌هاي موجود در بازار ايران مونتاژ كارخانه تركيه هستند، قيمت تمام شده تعدادي از مدل‌هاي بوش بسيار كمتر از برند آاگ است. اگر در پاسخ به سوال اينكه ماشين لباسشويي بوش بخرم يا آاگ، قيمت تاثير زيادي در تصميم شما دارد بايد اين را بدانيد كه قطعات يدكي برند آاگ از قيمت بالاتري نسبت به برند بوش برخوردار است و احتمالا هزينه‌هاي تعميراتي شما بيشتر خواهد بود.

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در شركت گارانتي كننده

با توجه به اينكه شركت بوش سال‌هاست در ايران فعاليت دارد و در ميان عموم مردم از محبوبيت و شهرت نسبتا خوبي برخوردار است، شركت‌هاي زيادي مثل كارا سرويس، بوش سرويس و سيهاوي، محصولات اين برند را گارانتي و ضمانت مي‌كنند. اين در حالي است كه رقيب سرسخت برند بوش يعني برند آاگ، شركت گارانتي كننده فعال و شناخته شده‌اي در ايران ندارد و اين مساله يك نقطه ضعف مهم براي محصولات اين برند محسوب مي‌شود.

 

منبع: مه شو

 

 

خدمات سئو فروشگاه اينترنتي

۲۳ بازديد

خدمات سئو فروشگاه اينترنتي

اساسي ترين خدمات ما در حوزه سئو و ارتقا فروشگاه هاي اينترنتي شامل موارد زير مي باشد. كه علاوه بر مواردي كه قيد شده خدمات سئو ديگري همچون مشاوره هاي بازاريابي اينترنتي ، طراحي كمپين هاي تبليغاتي آنلاين ، لينكسازي داخلي و خارجي سايت هاي فروشگاهي را نيز به شما ارائه خواهيم داد.

  • آناليز دقيق عبارات و كلمات كليدي براي محصولات و كالاها و انتخاب پركابردترين آنها
  • دسته بندي محصولات ، ايجاد پنل اختصاصي فروشگاه ساز ، قابليت مقايسه كالاها و درج نظرات كاربران
  • بهبود اساسي رتبه سايت در گوگل در سريعترين زمان ممكن براي مجموعه اي از كالاها
  • افزايش تعداد صفحات محصول در موتورهاي جستجو و افزايش بازديد فروشگاه
  • ارتقاي برند با سئو فروشگاه اينترنتي و افزايش محبوبيت برند سايت نزد مخاطبان و موتورهاي جستجو
  • پشتيباني دائمي و تحليل رفتار كاربران ، آناليز روزانه وضعيت سايت ، ارائه گزارش
  • افزايش سرعت فروشگاه اينترنتي با استفاده از جديدترين متدهاي سئو
  • توسعه فروشگاه اينترنتي و همكاري در زمينه فروش آنلاين با تبليغات ويژه

افزايش بازديد فروشگاه اينترنتي آنلاين

همانطور كه در قسمت هاي قبل اشاره مختصري داشتيم ، بيشترين دغدغه مالكين فروشگاه هاي آنلاين اين است كه بازديد خود را به حداكثر ممكن برسانند. پس تنها نمي توان به سئو متكي بود و بايد استراتژي هاي موازي را نيز جهت افزايش بازديد فروشگاه اينترنتي در پيش گرفت. استفاده از تبليغات كليكي يكي از اين راهكارهاست كه مي توان با صرف هزينه هاي تبليغاتي ، محصولات و كالاهايي كه كمتر در گوگل بازديد دارند را به معرض ديد مشتريان گذاشت. در برخي شرايط نيز شبكه هاي اجتماعي مي توانند نقش پررنگي در جذب مشتري براي فروشگاه اينترنتي داشته باشند و كاربران را مستقيما به صفحات خريد و معرفي محصول راهنمايي كنند.

آموزش سئو فروشگاه اينترنتي وردپرسي

آموزش سئو فروشگاه اينترنتي وردپرسي از آنجا كه بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي از پلتفرم وردپرس استفاده مي كنند ، نحوه سئو فروشگاه اينترنتي وردپرسي يكي از سوالات و درخواست هاي بسياري از كاربران است. راه اندازي سايت فروشگاهي در وردپرس به كمك افزونه woocommerce به راحتي امكانپذير است ، اما چون ووكامرس كمي سنگين است و پلاگين هاي جانبي زيادي نيز دارد ، بايد براي سئو فروشگاه اينترنتي خود نگاه ويژه اي به بهينه سازي و بهبود تنظيمات و ساختار ووكامرس داشته باشيد.

ووكامرس يك افزونه فروشگاه ساز تجارت الكترونيك است كه امكان راه اندازي هرگونه فروشگاهي را بر بستر وردپرس ميسر مي سازد.. به دليل ماهيت منبع باز  بودن اين افزونه، مي توانيد تمام بخش هاي فروشگاه خود را شخصي سازي كنيد و به سرعت هرگونه ويژگي مدنظر را به سايت خود اضافه نماييد.

اما آيا ووكامرس سازگاري مناسبي با سئو دارد؟ در كل مي توان گفت بله. اما براي اينكه يك سايت فروشگاهي كاملا بهينه و با سرعت بالا داشته باشيد بايد تكنيك ها و نحوه سئو فروشگاه اينترنتي ساخته شده با ووكامرس را ياد بگيريد.

هنگامي كه يك فروشگاه آنلاين با ووكامرش راه اندازي مي كنيد ، مي توانيد مواردي مانند طرح زمينه ، محصولات ، توضيحات ، تصاوير و ساير مطالب را اضافه كنيد و نسبت به وضعيت پيش فرضض تغييراتي ايجاد مي كنيد ، كه بايد دقت كنيد اين تغييرات سئو را تضعيف نكند.

مراحل زير را با دقت براي سئو فروشگاه اينترنتي وردپرسي انجام دهيد:

  • عنوان اختصاصي و متمايز براي هر محصول انتخاب كنيد
  • توضيحات هر محصول را درج نماييد
  • از نام محصول در url استفاده نماييد
  • سئو تصاوير محصولات فروشگاه اينترنتي
  • فعالسازي breacrumbs براي محصولات و دسته بندي ها
  • سئو عنوان و توضيحات براي دسته محصولات فروشگاه اينترنتي
  • افزايش امنيت ووكامرس
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11093617
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1581464.page
https://independent.academia.edu/BirdieCouch41?from_navbar=true
http://ufotech.com.vn/members/chiabaca1.993129/
http://www.edu.fudanedu.uk/user/chiabaca1/
https://clubs.london.edu/click?r=https://guaranteedseo.ir/
http://fudanedu.uk/user/chiabaca1/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:ChiaBaca1
https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:ChiaBaca1
https://git.sicom.gov.co/ChiaBaca1