پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

تبلیغات در فیلیمو یا آپارات؟ – کدام بستر مناسب تر است؟

۱۵ بازديد

تبلیغات در فیلیمو یا آپارات؟ – کدام بستر مناسب تر است؟

تبلیغات در فیلیمو یا آپارات؟ ویدیو، شکلی از محتوا است که از هم‌نشینی معنی‌دار صدا، تصویر و حرکت شکل گرفته است. تاثیری که ویدیو روی ذهن مخاطب می‌گذارد بسیار عمیق‌تر از دیگر فرمت‌های محتوایی است. چون تعداد بیشتری از حواس پنج‌گانه انسان را به طور همزمان با خود درگیر می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود که پیام نهفته در قلب محتوا به طور مستقیم به ذهن کاربر نفوذ کند و چه بسا او را به سمت اکشن مورد نظر تبلیغ، مثلا نصب اپلیکیشن یا خرید یک محصول سوق دهد. با ما همراه باشید.

تبلیغات ویدیویی در ایران

در ایران از اوایل سال ????، صحبت هایی از نسل جدید تبلیغات اینترنتی مطرح شد . اما به دلیل مشکلات موجود در بستر اینترنت و کمبود سرعت،  فقط در حد حرف باقی ماند و به آینده موکول شد. پس از بهبود نسبی کیفیت و سرعت اینترنت کشور وگسترش سایت های ویدیو محور و … دوباره از تبلیغات ویدیویی صحبت شد. شرکت های تبلیغاتی به دنبال اجرایی کردن همان ایده های گذشته برآمدند که قبلا توانایی انجام آن را نداشتند. آنها علاوه بر تغیراتی در ایده های گذشته خود بصورت تخصصی تر و حرفه ای تر وارد این عرصه شدند .

آژانس تبلیغات ویدیویی

در اوایل سال ???? این شاخه از تبلیغات به خوبی در وب سایت های فارسی گسترش پیدا کرد و توانست به جامعه ای مستقل برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شود. در ابتدا تبلیغات ویدیویی تنها به چند ثانیه ابتدایی فیلم های موجود در وب سایت ها کفایت می کرد. هر کاربر زمانی که بر روی یک فیلم کلیک می کرد، در چند ثانیه اول آن فیلم، تبلیغی را نگاه می کرد. بعد از مشاهده آن تبلیغ، فیلم مورد نظر اجرا می شد .اما به مرور زمان، این نسل از تبلیغات نیز پخته تر شده و ایده های جدیدی به این شاخه اضافه شده است. به شکلی که امروزه تبلیغات ساده گذشته به تبلیغات بسیار پیشرفته در داخل اپلیکیشن ها تبدیل شده است.

بستر مناسب – تبلغات در فیلیمو یا آپارات

ما در دو مقاله قبلی به شکل مفصل بحث تبلیغات ویدئویی را بررسی کردیم. در مقاله های قبلی درباره عامل مهمی نام بستر صحبت شد. بستر در واقع زمین بازی ماست. گاهی زمین بازی ما تعیین کننده همه چیز است. اگر ما بازیکن خوبی باشیم اما در زمینی اشتباه بازی کنیم، بازی را قبل از شروع باخته ایم. در مسابقه بازاریابی کسی برنده است که زمین درستی برای تبلیغات انتخاب کرده و نسبت به آن استراتژی بچیند. اما کدام زمین بازی بهتر است؟ سایت های داخلی مثل تبلیغات در فیلیمو و نماوا یا سایت های خارجی. در ادامه این موضوعات را بررسی خواهیم کرد. اما پیش از آن اجازه بدهید نگاهی به پلتفرم های داخلی بیاندازیم.

آپارات – سرویس اشتراک ویدیو

آپارات از سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو در کشور ایران است. این وبگاه توسط شرکت صباایده راه‌اندازی شده‌است و مدیریت آن بر عهده محمد جواد شکوری مقدم است. آپارات در سال ?? از سوی جشنواره وب ایران در بخش چندرسانه‌ای برخط، به انتخاب کارشناسان برگزیده شد و در سال ?? نیز به عنوان بهترین وبگاه فیلم برگزیده شد. آپارات اکنون در رتبه دوم الکسا در ایران بعد از گوگل و همچنین در رتبه چهل و ششم الکسا در جهان قرار دارد.. بسیاری از ویدئوهایی که امکان قرارگیری در دیگر سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو را دارند، در آپارات قرار نمی‌گیرند و پس از مدتی حذف می‌شوند. این وبگاه بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران عمل کرده و عدم ایجاد تنش سیاسی، عدم اهانت به مقامات سیاسی و مغایرت نداشتن با شئونات از قوانین اصلی بارگذاری آن هستند.

پلن های تبلیغات در آپارات

پخش تبلیغ در حین پخش ویدیو:

این نوع تبلیغ در ابتدا یا میانه پخش ویدیوها به کاربر نمایش داده می شود و برای هدایت کاربر به لینک یا وب سایت مورد نظر شما مناسب است.

نمایش تبلیغ در قسمت پیشنهادات آپارات:

ویدیوی شما به صورت هدفمند در قسمت پیشنهادات آپارات به کاربران نمایش داده می شود. کاربران با کلیک روی این تبلیغ به صفحه ویدیوی شما در آپارات منتقل می شوند.

تبلیغات در فیلیمو

فیلیمو یا آپارات فیلیمو اولین سامانه نمایش درخواستی (VOD) اشتراکی با سانسور و محدودیت ایرانی است که در بهمن ???? آغاز به کار کرد. این سامانه یکی از محصولات شرکت فناوران ایده‌پرداز صبا (صباایده) است. امروزه اپراتور نماوا جدی‌ترین رقیب فیلیمو در سامانه نمایش درخواستی یا همان (وی او دی) است بر اساس رتبه‌بندی الکسا فیلیمو چهاردهمین سایت پربازدید ایران است. فیلیمو دارای بیش از ??? هزار مشترک ماهانه با سهم بازار بیش از ?? درصدی در میان رقبا است. در ماه ??? میلیون دقیقه محتوای ویدیویی توسط کاربران فیلیمو مشاهده می‌گردد. نهنگ آبی اولین سریالی است که با سرمایه‌گذاری فیلیمو ساخته شده‌است و در ? بهمن ???? منتشر شد. تبلیغات در فیلیمو مانند دیگر پلتفرم ها نیست و ویژگی های خاصی دارد.

نماوا – سرویس نمایش درخواستی

نماوا در آغاز با نام مووی‌لند که جزئی از سرزمین شاتل (شاتل‌لند) بود فعالیت خود را آغاز کرد. در فروردین ????، وب‌سایت فیلم شاتل‌لند که با نام مووی‌لند فعالیت می‌کرد به نماوا تغییر نام داد. نخستین سریال اختصاصی نماوا سریال سال‌های دور از خانه است که در ?? فروردین سال ?? ه‍.ش توسط نماوا عرضه شد. این وبگاه برای تماشای آنلاین فیلم و … است که با برخی از شرکت‌های اینترنتی ایران قراردادی برای تماشای رایگان فیلم بسته‌است. این وبگاه نیز بلاگی دارد که در آن فیلم‌ها را نقد و درباره? آن‌ها توضیح می‌دهد.

در تبلیغات ویدیویی چگونه بهترین بازخورد را بگیریم؟

فرض کنید که شما بستر را انتخاب کرده اید و قصد دارید تبلیغات در فیلیمو را شروع کنید. حالا لازم است چند مورد دیگر را نیز بدانید. تبلیغ شرکت‌هایی که موفق به جذب آگهی آن‌ها شده‌اید را در سرویس تعریف کنید؛ فرض کنید یک بانک، یک اپراتور تلفن همراه و یک سرویس تاکسی اینترنتی در این مرحله تعریف می‌شوند. براساس قراردادهای خود محدودیت‌های نمایشی را مشخص کنید. برای نمونه، تبلیغ بانک باید ??هزار کلیک، تبلیغ اپراتور ??? هزار بار و تبلیغ تاکسی اینترنتی تا زمانی که دست کم ? هزار بار  Skip نشده است، نمایش داده شوند.

خلاصه ای از انواع تبلیغات ویدیویی

  • تبلیغات ویدیویی نوعی از تبلیغ هستند که پیام را در قالب ویدیو به مخاطب منتقل می‌کنند.
  • تبلیغات ویدیویی به دو بخش تبلیغات «Stream» و «Out Stream» تقسیم می‌شوند.
  • تبلیغات استریم به سه شکل «Pre-Roll»، «Mid-Roll»و «Post-Roll» اجرا می‌شوند. شیوه  «Pre-Roll» محبوب‌تر از دو روش دیگر است.
  • تبلیغات ویدیویی جایزه‌ای در عوض تماشای ویدیو به مخاطب امتیاز می‌دهند.
  • تبلیغات ویدیویی «Interstitial-ad» سازوکاری شبیه به پاپ آپ‌ها دارند.
  •  «Playble ads» نوعی تبلیغ است که کاربر می‌تواند در همان لحظه با آن بازی کند.

ارتباط با ما

شناسه (آیدی) تلگرام pdaneshjoin@

ایمیل daneshjoin@gmail.com

 

https://www.indiegogo.com/individuals/28345593

https://www.intensedebate.com/people/LeviGross5

https://coub.com/levigross5

https://www.atlasobscura.com/users/levigross5

https://edex.adobe.com/community/member/iO819nQ1z

https://www.diigo.com/user/levigross5

https://www.mixcloud.com/LeviGross5/

https://cycling74.com/author/61d149565e4db16e7b91c4a1

https://www.skillshare.com/profile/Levi-Gross/456979617

 

مشخصات فنی و ظاهری ام وی ام ???

۲۴ بازديد

مشخصات فنی و ظاهری ام وی ام ???

چینی ها از اواخر دهه 1980 به تدریج به بازار ایران باز شدند، اولین خودروهای چینی که وارد بازار ایران شدند چندان موفق نبودند و دلایل مختلفی برای این امر وجود داشت.

 

q6_hm67.jpg

 

 امروز به بررسی ام وی ام 530 می پردازیم یکی از خودروهایی که در کنار ام وی ام X33 و ام وی ام 315 را می توان سه نماینده خودروسازان چینی در بازار ایران دانست که متعلق به سه کلاس خودرویی پرطرفدار در بازار ایران بود. . ام وی ام 530 یک سدان با ویژگی های مثبت و منفی است که به طور مفصل به بررسی آن می پردازیم. امروزه علاوه بر خیابان چراغ برق تهران (خیابان ملت ) لوازم یدکی ام وی ام شوش هم میتواند گزینه مناسبی باشد چرا که برخی از قطعات به سادگی قابل تهیه نیست و می بایست ان را استوک یا دسته دوم تهیه کرد.

ام وی ام 530 شباهت زیادی به خودروهای دهه 90 دارد، طرحی که در آن هیچ ظرافتی به کار نرفته بود تا حدودی مکعبی است و البته ابعاد خودرو بزرگ است و می توان گفت در اندازه سدان های ایرانی است. مانند سمند، پژو پارس و پژو 405. بدنه خودرو طراحی بسیار ساده ای دارد. بدون شکستگی، بدون خمیدگی، فقط به سبک دهه 90 تمام شده است.اما واقعیت این است که رقبای این خودرو در ایران نیز از همین سبک طراحی پیروی می کنند و به همین دلیل نمی توان به آنها خرده گرفت. طراحی چراغ های جلو بسیار پویا بوده و برای این کار چراغ های بزرگی در نظر گرفته شده است. درهای ماشین بزرگ هستند و طول ماشین حدود 4.6 متر است که طول زیادی دارد. طراحی این خودرو با استانداردهای زمانه مطابقت ندارد، اما همانطور که رقبای آن شبیه آن هستند، نمی توان آن را مقصر دانست.

 

 

 

داخل کابین

در داخل کابین ام وی ام 530 نکات جالبی وجود دارد، اولین نکته این است که طراحی داخلی ام وی ام 530 نسبت به رقبای ایرانی-فرانسوی خود بهتر است و این خبر خوبی است. ام وی ام 530 از نظر کیفیت سطح بالایی ندارد اما راضی کننده است و خیلی کم و کسل کننده نیست. کابین MVM 530 بسیار جادار است و صندلی های بسیار نرمی دارد که تجربه رانندگی عالی MVM را برای شما به ارمغان می آورد. ام وی ام نسبت به سالی که در بازار بود گزینه های خوبی دارد و کار ما را کمی راحت می کند. دو ایربگ، کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی ? جهته و سانروف از جمله آپشن های این خودرو هستند.

 میتوانید برای استعلام قیمت یا خرید قطعات و لوازم یدکی ام وی ام 530 به فروشگاه دیجی کار تماس بگیرید تا بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را داشته باشید.

فنی و موتور

در سمت موتور، ام وی ام 530 به یک موتور 2 لیتری 16 سوپاپ مجهز است که 139 اسب بخار قدرت و 176 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این نیرو و گشتاور با گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد. از نظر اعداد و ارقام به نظر می رسد با خودرویی سریع و با کشش و مصرف بالا طرف هستیم اما باید گفت که اینطور نیست و در بررسی آن بیشتر به آن توجه خواهیم کرد.

تست رانندگی

اولین چیزی که در داخل ام وی ام می بینید این است که صندلی راننده هم از نظر فضایی که دارد و هم از نظر راحتی صندلی و هم از نظر قرار دادن کلیدهایی که راننده به آن نیاز دارد بسیار خوب است. خوب است که با ام وی ام 530 شروع کنید زیرا گشتاور خودرو بالاست و این گشتاور در دورهای موتور نسبتا پایین ارائه می شود، بنابراین در دورهای پایین گاز را صاف کنید و خودرو شتاب نسبتا خوبی دارد، اما یک نکته بسیار مهم در مورد همان خودروی چینی و دیگر خودروهای چینی این است که بسیاری از این خودروها شتاب متناسب با قدرتی که تولید می کنند ندارند، به این معنی که انتظار داریم ام وی ام 530 با توجه به اینکه 139 اسب بخار قدرت دارد، در حد یک زانتیا 2000 سی سی باشد. اینطور نیست و حدود 2 ثانیه از زانتیا کندتر است. این به این دلیل است که خودروهای نسل اول چینی اغلب با گیربکس و تنظیمات ECU مشکل دارند و به دلیل بهینه سازی ECU، شتاب اولیه خوبی ندارند. بنابراین در حال حاضر این خودرو از نظر قدرت شتاب خوبی ندارد اما با تغییراتی در گیربکس و ECU می توان به شتاب بسیار خوبی دست یافت که به کمتر از 10 ثانیه می رسد. نکته بعدی در مورد ام وی ام 530 فرمان نرم است که باعث می شود در شهر بسیار راحت تردد کنید اما یک مشکل بسیار رایج در این خودرو سیستم تعلیق است که راه حلی ندارد جز اینکه مانند برخی از مالکان بخواهند نصب کنند. برای حل این مشکل ماکسیما شوک می دهد. این خودرو صندلی های نرمی دارد اما سیستم تعلیق آن اصلا نرم نیست و این یک نقطه ضعف بزرگ برای یک خودروی خانوادگی است. ابعاد خودرو بزرگ است اما اطراف آن میدان دید خوبی داریم و در کل رانندگی با ام وی ام 530 در شهر خوب است اما مهمترین مزیت این خودرو این است که با موتور 2 لیتری میانگین مصرف سوخت 7-8 لیتر در صد است. کیلومتر دارد که برای این حجم موتور و این ابعاد خودرو رقم بسیار خوبی است. به یاد داشته باشید که ما با خودرویی روبرو هستیم که وزنی در حدود 1350 کیلوگرم دارد.

منبع: آریانا بهشت

خدمات سئو کلاه سفید چیست و چگونه است؟

۲۳ بازديد

خدمات سئو کلاه سفید چیست و چگونه است؟

به مجموعه فعالیت هایی گفته میشود که در راستای فرآیند های گوگل بوده واز روش های وتکنیک های حبابی و غیر متعارف استفاده نمی شود.و نیز موتور های جستجوی هوشمند نظیر گوگل همیشه درصدد آن هستند که با توجه به جستجوی کاربران بهترین نتیجه را در اختیار کاربران قراردهند. و به خاطر همین موضوع در زمینه ی سئو کلمات کلیدی  روس های آنها حساس هستند. خوشبختانه باید به شما بگویم که تیم سئو پارسیان اندیش که در زمینه سئو سایت در اصفهان فعالیت دارد از روش هی کلا سفید و صحیح اقدام به انجام فرآیند سئو سایت شما می کند. به طور کلی باید به شما بگوییم که روش های بهینه سازی وبسایت ها بیشتر از روش های سئو کلاه سفید استفاده می کنند. که قوانین موتور های جستجو را رعایت می کنند و از ماندگاری بالا هم برخوردارند.

خدمات سئو کلاه سیاه چگونه است؟

 این نوع خدمات به طور کلی به فعالیت هایی اطلاق می شوند که از روش های غیر اصولی پیروی کرده و اصطلاحا می خواهد موتور های جستجو به ویژه گوگل را دور بزنند. خدمات سئو کلاه سیاه به صورت موقت بوده وباعث بهبود رتبه ی وبسایت به صورت یکجا می شوند. اما به صورت موقتی!چرا؟ چونکه پس از اطلاع  موتور های جستجو از این مسئله وب سایتی که این عمل را انجام می دهد به طور کلی از نتایج گوگل حذف می شود.

چرا کسب وکار شما به خدمات سئو سایت در اصفهان نیازمند است؟

به طور کلی روش های تبلیغاتی سنتی را می توان به چند نوع تقسیم کرد؟ 1. رادیو 2.تلوزیون 3.تبلیغات محیطی و... اینها همه روش های تبلیغات سنتی می باشند.فرق سئو و مزایای آن با دیگر روش ها به طور کلی به شکل زیر است.

  1. سئو یک روش هدفمند برای سایت است ولی سایر روش های تبلیغاتی هدفمند نیستند
  2. سئو یک روش ماندگار است ولی تمامی روش های تبلیغاتی دیگر به محض اتمام تبلیغات دیگر کسب و کار شما دیده نخواهد شد.
  3. هزینه ی انجام سئو نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی پایین است.از این رو کسب و کار شما به آن نیازمند است.

تعرفه های سئو سایت در اصفهان چقدر است؟

خب در پاسخ به سوال بالا باید بگوییم که اکثر وبسایت ها و شرکت های طراحی سایت و سئو نرخ مشخصی را برای سئو سایت در اصفهان در نظر نمیگیرند چرا که هزینه سئو سایت نسبت به نوع وبسایت و کلمات کلیدی که آن وبسایت می خواهد در آن اول باشد متفاوت است چرا که اگر کلمات کلیدی وبسایت شما جز کلمات کلیدی سخت یاشد.باید زیاد روی آن وقت گذاشت و محتواهای زیادی نیز می خواهد وزمان زیادی نیز باید برای آن صرف کرد اما اگر اینگونه نباشد ورقبا ، رقبای ضعیفی باشند و کلمات کلیدی نیز  جز کلمات کلیدی آسان باشد خب هزینه هم به طبع کمتر است.اکثر شرکت ها و نیز افراد هزینه برآورد شده برای سئو وبسایت را چهار میلیون تومان در ماه در نظر گرفته اند اما مجموعه پارسیان اندیش به منظور رفاه حال مشتریان عزیز هزینه ها را مناسب در نظر گرفته است. فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا تفاوت را به خوبی متوجه شوید.

خدمات سئو سایت شامل چه مواردی می باشد؟

خدمات سئو سایت شامل موارد مختلف می باشد یکی از این موارد سئو فنی سایت است. در زیر به آن اشاره خواهد شد.

سئو فنی سایت: قبل از هرکاری سئوکار وظیفه دارد که سئو فنی سایت را بررسی کرده و سپس ایرادات وارده را به کارفرما بگوید و پس از تایید کارفرما نسبت به درست کردن آن اقدام نماید.این کار را باتوجه به چک لیست فنی انجام می دهد. واگر مشکلات فنی سایت برطرف نشود سئو کار دیگر موارد را انجام نمیدهد و اولویت با این مورد است.

تولید و مدیریت کردن محتوا وسئو کردن محتوا تولید شده

بعد از این که ایرادات سئو فنی سایت بر طرف شدن سئوکار موظف است که نسبت به تولید محتوای سئو شده اقدام نماید. . حتما باید تولید محتواها با توجه به کلمات کلیدی انجام شود و مرتبط با کلمات کلیدی باشد.

فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی

یکی از موارد بسیار مهمی که گوگل برای کاربران خودش در نظر میگیرد  چاپ تراکت اصفهان  فعالیت در شبکه های اجتماعی است که اصطلاحا به آن سیگنال های شبکه های اجتماعی هم می گویند.این فعالیت ها باعث می شود که وبسایت شما در رتبه های بالاتر گوگل قرار بگیرند. وهم به برندینگ شدن شما کمک می کند تا وبسایت شما را بهتر بشناسند.

فعالیت وبسایت شما در دایرکتوری های خوب

این مورد هم به برندینگ شدن وبسایت و نیز افزایش درآمد و فروش بیشتر شما کمک می کند.اگر شما بتوانید در مشاغل متشابه ونیز متفاوت با کارتان تبلیغ کنید و آنها برای شما تبلیغ کنند می توانید رتبه وبسسایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید.