چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

شهر بتن ارائه دهنده مصالح ساختماني با ويژگي هاي منحصر به فرد

۲۱ بازديد

انواع مصالح براي ساخت و ساز

 

شهر بتن ارائه دهنده مصالح ساختماني با ويژگي هاي منحصر به فرد

مصالح سيماني امروزه به عنوان پركاربردترين انواع مصالح براي ساخت و ساز شناخته مي شوند كه مي توان آنها را در انواع مختلفي مشاهده كرد. برخي از سازه هاي بتني پيش ساخته هستند اما برخي از آنها براي ساخت و مستحكم كردن بخش هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. كيفيت و عيار محصولات بتني از اهميت بالايي برخوردار است چرا كه ميزان مواد اوليه بكار رفته در اين مصالح بسيار مهم بوده و بر مقاومت آن تاثير مستقيم خواهد گذاشت. شركت هاي مختلفي اقدام به توليد و ارائه محصولات بتني كرده اند و هريك ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند و مي توانيد يكي از بهترين ها را براي خريد مصالح مورد نياز خود انتخاب كنيد. بتن آماده از جمله پرفروش ترين انواع مصالح ساختماني است و مي توانيد آن را در انواع مختلفي مشاهده كنيد. بتن هاي آماده براي بخش هاي مختلفي از ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرند كه البته هريك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را خواهند داشت. در شهر بتن مي توان بهترين محصولات را با نازلترين قيمت ها خريداري كرد. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص قيمت سيمان و بلوك سبك ارائه نموده ايم.

 

b10_rood.jpg

 

خدمات شهر بتن

شهر بتن به عنوان يكي از بهترين مراكز توليد كننده مصالح ساختماني در سطح كشور شناخته مي شود كه مي توانيد انواع اقسام محصولات مورد نياز را از آن خريداري نماييد. از جمله مهمترين ويژگي هاي شهر بتن مي توان به ارائه خدمات با بالاترين كيفيت و پايين ترين قيمت و بهترين قيمت سيمان فله اشاره كرد و خواهيد توانست بهترين محصولات را با نازلترين قيمت ها از آن خريداري كنيد. توجه داشته باشيد كه كارشناسان شهر بتن به صورت ?? ساعته و در تمامي روزهاي هفته آماده ارائه خدمات هستند و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت نماييد. وب سايت شهربتن نيز مي تواند راهنماي بسيار مناسبي براي آشنايي پيدا كردن از كليه انواع مصالح ساختماني باشد و مي توانيد مشخصات دقيق هر محصول را مورد بررسي قرار داده و براي ثبت سفارش، آنها را با يكديگر مقايسه كرده و بهترين مورد را از ميان قيمت بلوك سيماني براي خريد انتخاب كنيد.

 

منظور از بتن آماده چيست؟

همانطور كه از نام آن پيداست بتن آماده به نوعي از بتن ها گفته مي شود كه به صورت تركيبي و آمادا به فروش مي رسند. اين نوع بتن ها توسط دستگاه هاي مخصوص مخلوط مي شوند به گونه اي كه مواد اوليه بتن به صورت استاندارد داخل دستگاه ريخته شده و با يكديگر مخلوط مي شوند. پروسه مخلوط كردن مواد بتن به قدري انجام مي شود تا به بهترين شكل ممكن با يكديگر قاطي شوند. طبيعتا اين مخلوط شدن كامل بتن بتعث افزايش ضريب مقاومت آن خواهد شد و امكان شكستن آن پايين تر مي آيد. دانه هاي موجود در داخل بتن آماده از جمله مواردي است كه باعث افزايش چشمگير مقاومت بتن آماده مي شود و همين مقاومت بالاي آن باعث محبوبيت آن در ميان مردم شده است. بتن آماده امروزه در ساختمان سازي بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد و متناسب با مدل بتن آماده مي توانيد آن را در بخش هاي مختلف مورد استفاده قرار دهيد. مراكز متعددي اقدام به توليد و فروش بتن آماده كرده اند كه هريك ويژگي هاي متفاوتي با يكديگر دارند و مي توانيد بهترين مورد را براي خريد انتخاب كنيد. قيمت بتن آماده با توجه به انواع مختلف آن و قيمت سيمان نيز متفاوت خواهد بود.

 

 

 

قيمت بتن آماده

از جمله مهمترين مواردي كه در خريد بتن آماده مورد توجه قرار مي گيرد را مي توان قيمت آن دانست. براي بتن آماده نمي توان قيمت دقيقي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي مانند قيمت بورس سيمان بر ميزان قيمت آن تاثير خواهند گذاشت. يكي از مهمترين موارد تاثيرگذار بر ميزان قيمت بتن آماده را مي توان كيفيت محصول دانست. بتن آماده در انواع مختلفي روانه بازار مي شود و هريك از آنها مقاومت و كيفيت متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. مواد اوليه بتن آماده بايد به صورت دقيق با يكديگر تركيب شوند تا هم مقاومت مطلوبي داشته و هم بتوان با اطمينان كامل از آن استفاده كرد. برخي از شركت ها متاسفانه مواد ارزشي بتن آماده را كمتر اضافه مي كنند تا هزينه تمام‌شده بتن آماده پايين تر باشد و به همين دليل در انتخاب مركز خريد سيمان رنگي نهايت دقت را داشته باشيد. بتن آماده به انواع مختلفي دسته بندي مي شود كه هريك از آنها ميزان قيمت متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت.

 

بتن عيار ???

بتن عيار ??? از جمله پرفروش ترين انواع بتن آماده است. بتن هاي آماده از نظر عيار با يكديگر تفكيك مي شوند. عيار بتن آماده نشان دهنده ميزان سيمان بكار رفته در آن است و هرچه اين عيار بيشتر باشد مقدار سيمان بكار رفته در آن بيشتر بوده و در نتيجه مقاومت بالاتري خواهد داشت. بتن آماده عيار ??? به اين معني است كه در هر متر مكعب از اين بتن ??? كيلوگرم سيمان استفاده شده است. توجه داشته باشيد كه اين نوع بتن در بخش هاي مختلفي از ساختمان سازي كاربرد دارد اما معمولا براي ريختن سقف مورد استفاده قرار مي گيرد. بتن عيار ??? به صورت عمده در شهر بتن توليد شده و مي توانيد به راحتي نسبت به خريد آن اقدام نماييد. توجه داشته باشيد كه اين شركت بهترين محصولات را در اختيارتان قرار خواهد داد و مي توانيد بدون هيچگونه نگراني از كيفيت محصول نسبت به خريد اقدام كنيد. قيمت بتن عيار ??? با توجه به قيمت سيمان بكار رفته شده در آن متفاوت خواهد بود. بتن عيار ??? را مي توانيد بر حسب ماشين بتونير خريداري نماييد، اين ماشين ها قابليت ويژه اي داشته و از سفت شدن بتن جلوگيري خواهند كرد و مي توانيد اقدام به سفارش بتن به هر نقطه اي نماييد.

 

 

 

قيمت بتن عيار ???

قيمت بتن آماده تا حد زيادي به مقدار سيمان استفاده شده در آن بستگي دارد. امروزه به دليل نوسانات قيمت كليه مواد اوليه بتن آماده همواره قيمت اين محصول نيز نوسانات بسياري دارد و از اين رو در هنگام خريد بهتر است از چندين فروشگاه پرس و جو نماييد. لازم به ذكر است كه قيمت بتن آماده عيار ??? نسبت به بتن آماده عيار ???ران تر بوده و نسبت به بتن عيار ??? ارزانتر است. اما به اين معني نيست كه بتن ??? كيفيت مطلوبي ندارد چرا كه هريك از بخش هاي ساختمان به نوع خاصي از مصالح نياز دارد و بتن عيار ??? كاربرد خاص خود را خواهد داشت. براي مشاهده قيمت دقيق بتن مورد نظر خود مي توانيد به وب سايت شهربتن مراجعه نماييد. پيشنهاد ما به شما بررسي قيمت روان كننده ، قيمت زودگير كننده و قيمت كندگير كننده ها در وب سايت شهر بتن است.

هبلكس و سيم كشي 

هبلكس خاصيت برشكاري آساني دارد به طوري كه با اره چوب بري قابل برش است در هنگام برشكاري ضايعات كمتري دارد و سيمكشي به سهولت انجام مي پذيرد

 

هبلكس چيست؟ 

بلوك هبلكس نوعي از بتن است كه توسط حباب هاي هوا متخلخل شده و در ساختمان ها براي ديوار جايگزين آجر و مصالح قديمي مي باشد. هبلكس مشابه بلوك هاي سبك ديگر در آن از سيلس استفاده شده است. اين امر باعث ضد آتش شدن هبلكس گرديده زيرا سيلس دماي ذوب آن بسيار بالا مي باشد ودر برابر حريق عايق مي باشد. هبلكس توسط مهندسان در اروپا ابداء گرديده ونام هاي heblex,aac,ytong دراروپا وسايركشورها شناخته شده است.

 

براي توليد هبلكس شرايط بسيار سختي را نبايد پيمود. ولي توليد اين محصول به دقت بسيار بالا در تمامي مراحل فرآوري احتياج دارد تا هبلكس توليد شده تمام مزاياي اصلي، عايق بودن،وزن كم، مقاومت مطلوب و جذب اب پايين را داشته باشد.

 

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

بررسي انواع آجر اصفهان در صنعت ساختمان سازي

۲۰ بازديد

بررسي انواع آجر اصفهان در صنعت ساختمان سازي

 

در حال حاضر آجر مهم ترين مصالح ساختماني محسوب مي گردد. از گذشته هاي دور تا به امروز آجر اصفهان بيشترين كاربرد را در ساخت و ساز داشته است. انواع آجر اصفهان بر اساس ويژگي هايي مانند تركيب شيميايي ، رنگبندي و كاربرد طبقه بندي مي كنند.

 

شناخت انواع آجراصفهان در ساختمان سازي و ابعاد آن‌ها

 

آجر لعابي

لعاب كاري يكي از روش هاي روكش كاري آجر است كه آن را در برابر عوامل مختلف محافظت مي نمايد. ممكن است آجر در معرض رطوبت، فرسايش، هوازدگي، مواد شيميايي و تغييرات آب و هوايي قرار گيرد، اما لعابي كه سطح آن را پوشش مي دهد، نقش لايه محافظ را ايفا كرده و عمر آن را طولاني مي كند.

آجر لعابي در رنگ هاي متنوع و ابعاد گوناگون توليد و به بازار عرضه مي شود. از اين رو مي توان از آن در تزئين دكوراسيون داخلي و بيروني ساختمان استفاده كرد. اين آجرها با رنگ هايي نظير آبي، قرمز، نارنجي، قهوه اي و سورمه اي لعاب داده مي شوند و زيبايي بي نظيري به فضا مي بخشند.

اين آجرها بيشتر در طراحي هاي سنتي كاربرد دارند. لعاب كاري، مقاومت آجر را بالا مي برد و آن را از آسيب هاي احتمالي حفظ مي كند. قيمت آجر لعابي به نسبت آجر معمولي گران تر است.

 

در قسمت ساختمان سازي‌ آجر به دو دسته تقسيم مي‌شود: آجرهاي فشاري، آجرهاي ماشيني

 

آجرهاي فشاري

اين نوع آجر براي كليه كارهاي ساختماني مانند گري چيني (ديوارهاي باربر، ديوارهاي حايل، تيغه چيني)، طاق ضربي و موارد ديگر مناسب است. به علت ناصاف بودن سطوح آن به آجر گري معروف است و ديوار‌چيني با اين نوع آجر را گري چيني مي‌نامند.

دليل نام گذاري آن هم اين است كه، گويا در ابتداي توليد اين نوع آجر خشت با دست زده مي‌شد و با فشار دست و انگشتان كارگران خشت زن، گوشه‌هاي قالب به وسيله گل بر‌مي‌گرديد كه به اين علت، آن را آجر فشاري ناميدند.

 

انواع آجرهاي فشاري نيز شامل موارد زير مي باشند:

 

آجر سبز: آجر سبز از نوع فشاري بوده كه در كوره حرارت بيشتري ديده و رنگ آن كبود و كم‌رنگ يا سبز شده است. به علت پخت زياد بسيار مقاوم، محكم و بادوام است. اين نوع آجر در جاهايي كه نياز به مقاومت بيشتري مي‌باشد مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

آجر خام در اثر كمي حرارت رنگش تغيير يافته ولي نامرغوب بوده و نبايد در آجر‌چيني از آن استفاده كرد. اين آجر در كوره‌هاي آجرپزي مجددا در همان جاهاي قبلي خود چيده مي‌شود. چون اولين بار در ايران از آجر فشاري توسط روس‌ها در ساخت سربازخانه‌ها مورد استفاده قرار گرفت، به نام قزاقي معروف شده است.

 

آجر ماشيني: آجر ماشيني شبيه آجرهاي قزاقي و به رنگ‌هاي قرمز و سفيد بوده و در نماسازي مصرف مي گردد. تفاوت آن با آجر فشاري در جنس سفال و سوراخ‌هايي است كه باعث سبكي آجر و چسبندگي مناسب با ملات مي‌شود. اين آجرها داراي گوشه‌هاي تيز و سطوح صاف هستند. آجر رنگي با اضافه كردن اكسيد فلزات تهيه مي‌شود.

اگر موقع چيدن آجر در كوره پخت به صورت چپ و راست روي هم چيده شوند آجر ابلق تهيه شده و روي آجر رگه‌هاي رنگي مورب ديده مي‌شود كه در نماسازي زيباست. با توجه به رنگ، آن‌ها را نام‌گذاري كرده‌اند مثل آجر پهن رنگي و سفيد.

 

آجرهاي ماشيني در ابعاد مختلف توليد مي‌شوند كه عبارتند از: آجرهاي ماشيني و يا سوراخ‌دار كه روي سطح آن ? يا ?? سوراخ به قطر ? سانتي‌متر موجود است.

جنس اين آجرها نسبت به آجر فشاري شكننده‌تر بوده و خاصيت مكندگي آب آن نسبت به آجر فشاري كم‌تر است.

 

آجرهاي لعاب دار

همان‌طور كه از اسم آن پيداست سطح آن مانند ظروف سفالي لعاب‌كاري مي‌شود، در اندازه‌هاي مختلف و شكل‌هاي گوناگون جهت مصارف زيادي ساخته مي‌شود.

 

موارد استفاده آجرهاي لعاب دار: موارد استفاده آجرهاي لعاب‌دار در نماسازي، كاشي‌كاري، كف‌سازي و كنار باغچه و قرنيز ديوارها مي‌باشد. در مساجد و حسينيه‌ها از آن‌ها استفاده‌ي زيادي مي‌شود از جمله: كتيبه هاي اطراف ساخت محراب، گنبد و سردرها و بسياري موارد ديگر.

 

آجرهاي سفال مجوف ديواري

آجرهاي مجوف از جنس سفال بوده، داراي سوراخ‌هايي هستند كه ضخامت جداره‌هاي آن حدود ? ميلي‌متر مي‌باشد و در ضخامت‌هاي مختلف به صورت مكعب مستطيل ساخته مي‌شوند.

موارد استفاده: چون آجرهاي سفال مجوف به صورت تو خالي مي‌باشند و غير باربر هستند، از آن‌ها در ديوار‌كشي انواع پارتيشن و جدا كننده‌ي فضاهاي غيرباربر استفاده مي‌شود. عايق حرارتي، صوتي و رطوبتي مناسبي در ساختمان مي‌باشند. آجرهاي مجرف ديواري از جنس ماسه سيمان هم توليد مي‌شوند.

 

آجر سفال سقفي

اين آجرها كه در بنايي به نام بلوك سقفي معروف هستند، به پهناي ?? سانتي متر و ارتفاع ?? يا ?? سانتي متر هستند. اين آجرها داراي لبه مخصوصي مي‌باشند كه روي تيرچه قرار مي‌گيرند و مانند آجرهاي سفال در كارخانه تمام اتوماتيك تهيه مي‌شوند. اين آجرها براي پوشاندن سقف‌هايي كه با تيرچه بتني اجرا مي‌شوند مورد استفاده قرار مي‌گيرند و عايق صدا و حرارتي خوبي هستند.

 

آجرهاي ماسه آهكي

آجرهاي ماسه آهكي داراي سطوحي صاف و در رنگ‌هاي گوناگون تهيه مي‌گردند و ابعاد آن اندازه آجرهاي رسي مي‌باشد و از جنس ماسه و مقداري آهك است.

موارد مصرف: در مصرف با آجر معمولي فرقي ندارد و مقاومت فشاري بيشتري نسبت به آن دارد. بيشتر در فرش كف و پله‌هاي داخلي ساختمان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

آجرهاي بتني

آجرهاي بتني به شكل ها و اندازه هاي گوناگون، از ماسه سيمان و به وسيله ماشين آجر زني دستي يا ماشيني توليد مي‌شوند.

موارد مصرف: آجرهاي بتني به علت تنوع در شكل و رنگ در آجر فرش محوطه سازي (حياط، پياده رو خيابان و پارك‌ها) مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 

آجرهاي نسوز

از آجرهاي نسوز به دليل مقاومت حرارتي بالا، در پوشش دروني كوره هاي صنعتي استفاده مي‌شود. آجرهاي نسوز انواع مختلفي دارند. با توجه به نوع ماده استفاده شده در تركيبات آن‌ها، گستره‌هاي مختلفي را تحمل مي‌كنند. تا دهه ???? از كربن و خاك نسوز براي پوشش كوره‌ها استفاده مي‌شد، اما امروزه با ساخت انواع آجرهاي نسوز از آن‌ها در پوشش داخلي كوره استفاده مي‌شود.

منبع :  

 

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/f44c1575-8f13-16e2-36d1-a1708cfdb120/c5923bb90b2f94590174b5211f281b11

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/10/-/2096709

https://infosite.siterubix.com/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%d8%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d9%88-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a2%d8%ac%d8%b1-%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b2/

https://www.pawer.global/activity/p/295841/

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/269715

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9717829

https://www.dailystrength.org/journals/khrbrd-ajr-lftwn-qymt-ajr-lftwn-sfhn

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/pt87?k=66131d44a3b15704609a7cc3956b68f2

https://sites.google.com/view/enthusiastic-about/home

https://www.pedicure.com/activity/p/440850/

 

 

فروش اقساطي خودرو

۲۷ بازديد

به گزارش خبرگزاري موج، براي داشتن يك زندگي مرفه و پر آسايش، مؤلفه‌هاي بسياري اثرگذار هستند كه يكي از آنها، داشتن يك خودرو شخصي است. داشتن خودرو شخصي يكي از مواردي است كه مي‌تواند كيفيت و رفاه زندگي اشخاص را افزايش دهد. افراد براي رفت و آمد سريع‌تر درون شهري و برون شهري، به يك خودرو نياز دارند. وضعيت اقتصادي، تورم و گراني شديد باعث شده است برخي از مردم توانايي خريد يكباره خودرو را از دست بدهند. اين واقعيت جامعه است كه بسياري از افراد نمي‌توانند مبلغ مورد نياز براي خريد يك خودرو را به يك باره پرداخت كنند. در چنين شرايطي، مراجعه به مراكزي كه به امر فروش اقساطي خودرو مي‌پردازند مي‌تواند انتخاب بسيار خوب و كمك كننده‌اي باشد. اما بابد دانست كه در هر امري، پيدا كردن بهترين شرايط و بهترين مركز پيش از مراجعه بسيار اهميت دارد، اقدامي كه مي‌تواند سبب مزاياي مادي نيز شود. به همين جهت، امروز قرار است به شما يك مركز فروش اقساطي خودرو معرفي كنيم، مركز فروشي كه به داشتن بهترين شرايط در اين زمينه معروف است. در ادامه با شرايط و ويژگي‌هاي شركت فعال و موفق سايا خودرو در امر فروش اقساطي خودرو آشنا خواهيد شد.

f1_ygns.jpg

اقساط كم با هزينه مناسب

اگر سري به شركت‌هاي فعال در زمينه فروش اقساطي خودرو بزنيد متوجه خواهيد شد كه حداقل مبلغي كه براي پرداخت قسط در نظر مي‌گيرند نيز باز مبلغ قابل توجهي است كه بسياري از افراد توانايي پرداخت آن را ندارند. بسياري به دليل بالا بودن قيمت قسط‌ها نيز قيد خريد اقساطي خودرو را نيز به كل مي‌زنند و مجبور مي‌شوند براي هميشه بي وسيله باقي بمانند. در ميان بازار چنين شركت‌هايي، شركت‌هايي نظير سايا خودرو نيز وجود دارند كه حداقل‌هايي نزديك‌تر به حداكثرهاي جامعه را در نظر مي‌گيرند تا افراد با بودجه كم نيز بتوانند به خودرو مورد علاقه‌شان برسند. مراعات جيب مشتريان را كردن، از ويژگي‌هاي جالب توجه سايا خودرو است كه در مورد همه محصولات اين شركت صدق مي‌كند و فروش اقساطي پژو پارس دوگانه و ساير محصولات اين شركت تحت آن، باعث شده است بسياري به آرزوي خود در مورد خريد خودرو شخصي برسند.

انعطاف‌پذيري در امر پرداخت

همان طور كه گفته شد در سايا خودرو اقساط مناسبي را براي خودروها در نظر مي‌گيرد اما از آن بهتر اين است كه، همين اقساط كم مقدار نيز مي‌توانند با توجه به بودجه و شرايط مشتريان تنظيم شوند در حالي كه در ساير مراكز فروش اقساطي خودرو چنين چيزي ممكن نيست. معمولاً در آنجا شما با اقساط از پيش تعيين شده‌اي رو به رو خواهيد شد كه غالباً امكان تغيير را هم ندارند و در صورت عدم توانايي پرداخت آنها، بايد قيد خريد خودرو را بزنيد و هيچ ملاحظه‌اي در مورد بودجه و شرايط شما در نظر گرفته نخواهد شد اما در سايا خودرو مي‌توانيد با شرح شرايط و توان پرداختتان، اقساطي مناسب‌تر نظيم كنيد تا در پرداخت دقيق و به موقع آنها به هيچ مشكلي برنخوريد و از اين جهت در آسايش و راحتي باشيد.

دارا بودن مجوزهاي لازم

اين كه افرادي به نام كلاهبردار در هر جامعه‌اي وجود دارند مسئله‌اي غيرقابل انكار است. دادگاه‌ها امروزه پر هستند از افرادي كه اصطلاحاً مال باخته ناميده مي‌شوند اما برخي از آنها حاصل تلاش و كار كردن در كل مدت زمان زندگي‌شان را به غفلت و سرسري گذشتن از مسائل مهمي نظير محتاط عمل كردن باخته‌اند. يكي از موارد شايع كلاهبرداري، همين مسئله فروش اقساطي خودرو است. افرادي با دست و پا كردن يك شركت ظاهري، شروع به فروش اقساطي و حتي نقدي خودروهايي مي‌كنند كه وجود خارجي ندارند. افراد بسياري با فريب خردن از ظاهر شركت و فروشندگان به ظاهر مشتري پسند، مبلغ هنگفتي را به عنوان پيش پرداخت به آنها تقديم مي‌كنند و به انتظار خودرويي مي‌نشينند كه هيچوقت وجود نداشته است. از انجام چنين اتفاقي مي‌توان از طريق چك كردن مجوزهاي شركت‌ها جلوگيري كرد. اما بدانيد كه شركت سايا خودرو، يكي از بهترين‌ها در زمينه فروش اقساطي انواع خودرو نظير فروش اقساطي ساينا، داراي تمامي مجوزهاي لازم است تا خيال مشتريان عزيز را از همه جهت راحت كند تا بتوانند بدون نگراني جهت خريد خودرو به آن مراجعه كنند و خودرو مورد نظرشان را ابتدا دريافت كرده و سپس پيش پرداخت لازم را پرداخت نمايند.

تحويل فوري

يكي از نگراني‌هاي شايع در افرادي كه قصد مراجعه به مراكز فروش اقساطي خودرو را دارند؛ اين است كه از ديگران شنيده‌اند تحويل خودرو اقساطي مدت زمان زيادي طول مي‌كشد كه در مواردي درست است. تحويل بلند مدت برخي از مراكز سبب به وجود آمدن اين تفكر شده است و سبب عدم تمايل بسياري نسبت به خريد اقساطي شده است چرا كه پرداختن قسط‌هاي چيزي كه عملاً آن را نداريد و مدام بايد در انتظار آن باشيد براي همه مسئله‌اي به شدت ناخوشايند است. اما جالب است بدانيد در مراكزي نظير سايا خودرو چنين نيست. تحويل فوري و بدون معطلي، حتي تحويل

 

يك ساعته نيز در اين مركز فروش خودرو اقساطي ممكن است و مشتريان مي‌توانند با سرعت هر چه تمام‌تر، خودروشان را تحويل گرفته و در حيني كه از آن بيشترين استفاده و لذت مي‌برند اقساط آن را پرداخت كنند.

تنوع بالا

بسياري تصور مي‌كنند امكان خريد اقساطي تنها مختص خودروهاي داخلي و ساده اي است كه در خيابان روزانه تعداد بالايي را از آنها مي‌بينيم و تنها مي‌توانند با پرداخت نقدي و يك باره صاحب خودروهاي مدل بالا و خارجي شوند. خبر خوش براي سخت پسنداني كه مدل‌هاي بالاتري را براي خريد مد نظر دارند اين است كه سايا خودرو امكان خريد اقساطي را براي انواع خودروهاي داخلي و خارجي فراهم كرده است. به عنوان مثال فروش اقساطي چانگان CS35 يكي از شيك‌ترين و پرطرفدارترين خودروهاي چيني موجود در بازار ايران در سايا خودرو صورت مي‌پذيرد. خودرويي كه كيفيت بالا و ظاهر جذاب آن بسياري از مشتريان را به سمت خود جذب مي‌كند را مي‌توان از سايا خودرو براي همه مزيت‌هاي آن به راحتي خريد.

سايا خودرو

در مطلبي كه خوانديد؛ با مزاياي سايا خودرو به عنوان يكي از بهترين مراكز موجود در حوزه فروش اقساطي خودرو آشنا شديد و احتمالاً مي‌خواهيد بدانيد چگونه مي‌توان به سايا خودرو مراجعه كرد. براي مشاهده خودروها و خريد اقساطي از سايا خودرو مي‌توانيد به سايت آن به نشاني اينترنتي http://www.sayakhodro.com  مراجعه كنيد و خودرو مورد علاقه‌تان را با ويژگي‌هاي شگفت انگيزي نظير امكان پرداخت وجه پس از تحويل، پرداخت حداقلِ پيش پرداخت، تنظيم اقساط ? تا ?? ماهه بنا به شرايط و توانايي پرداخت و همچنين بدون نياز به ضامن، به راحتي بخريد.

 

 

انواع فيبرهاي عضلاني: آنها چيست و چگونه آنها را تربيت كنيم

۲۴ بازديد

انواع فيبرهاي عضلاني: آنها چيست و چگونه آنها را تربيت كنيم

ما آنها را آموزش مي دهيم. اما چقدر درباره آنها مي دانيم. و چگونه مي توانيم بفهميم چه نوع فيبرهاي عضلاني در ماهيچه اي كه تمرين مي كنيم داريم. با دانستن اينكه كدام عضله خاص داراي فيبرهاي عضلاني است ، مي توانيد از نوع تمرينات مورد نياز اين ماهيچه استفاده كنيد.

انواع ماهيچه ها

 

بافت ماهيچه اي ما از الياف (سلول) تشكيل شده است كه براي ايجاد نيروي فعال براي انقباض ماهيچه ما بسيار تخصصي هستند. بافت ماهيچه اي حركت ، حفظ وضعيت بدن و توليد گرما را فراهم مي كند. بر اساس برخي ويژگي هاي ساختاري و عملكردي ، بافت ماهيچه اي بدن ما به سه نوع قلبي ، صاف و اسكلتي طبقه بندي مي شود.

عضله قلب

 

بافت ماهيچه اي قلب قسمت اعظم ديواره قلب را تشكيل مي دهد. مانند بافت ماهيچه اي اسكلتي ، مخطط است. بر خلاف بافت ماهيچه اي اسكلتي ، انقباض آن معمولاً تحت كنترل آگاهانه نيست و به صورت غيرارادي طبقه بندي مي شود.

عضله صاف

 

بافت ماهيچه اي صاف در ديواره هاي ساختارهاي توخالي مانند عروق خوني ، معده ، روده ها و مثانه قرار دارد. فيبرهاي عضلات صاف معمولاً غير ارادي هستند و بدون خط (صاف) هستند. بافت ماهيچه اي صاف ، مانند بافت ماهيچه اي اسكلتي و قلبي ، مي تواند دچار هيپرتروفي (رشد) شود.

عضله اسكلتي

 

بافت ماهيچه اي اسكلتي به استخوان هاي ما متصل است. مخطط است ؛ يعني الياف (سلول ها) داراي نوارهاي متناوب (تيره) روشن و عمودي هستند كه عمود بر محورهاي طولاني الياف هستند. بافت ماهيچه اي اسكلتي را مي توان با كنترل آگاهانه (داوطلبانه) منقبض يا آرام كرد.

 

تمام فيبرهاي عضلاني اسكلتي از نظر ساختار يا عملكرد مشابه نيستند. به عنوان مثال ، رنگ فيبرهاي عضلاني اسكلتي بسته به محتواي ميوگلوبين متفاوت است (ميوگلوبين در بافت ماهيچه اي يافت مي شود ، جايي كه به اكسيژن متصل مي شود و به اكسيژن اضافي براي آزادسازي انرژي براي انقباضات عضلاني كمك مي كند.) فيبرهاي عضلاني اسكلتي با سرعت هاي متفاوتي منقبض مي شوند ، بسته به توانايي آنها براي تقسيم آدنوزين تري فسفات (ATP). الياف منقبض كننده سريعتر توانايي بيشتري براي تقسيم ATP دارند. علاوه بر اين ، فيبرهاي عضلاني اسكلتي با توجه به فرآيندهاي متابوليكي كه براي توليد ATP استفاده مي كنند ، متفاوت است. آنها همچنين از نظر شروع خستگي متفاوت هستند. بر اساس ويژگي هاي مختلف ساختاري و عملكردي ، الياف ماهيچه هاي اسكلتي به سه نوع تقسيم مي شوند: الياف نوع I ، الياف نوع II B و الياف نوع II A.

الياف نوع I

وبسايت مرواريد شهري نجات

اين الياف كه به آنها فيبرهاي آهسته يا انقباض آهني نيز گفته مي شود ، حاوي مقادير زيادي ميوگلوبين ، بسياري از ميتوكندري ها و مويرگ هاي خوني زيادي هستند. الياف نوع I قرمز هستند ، ATP را با سرعت كندي تقسيم مي كنند ، سرعت انقباض كمي دارند ، در برابر خستگي بسيار مقاوم هستند و ظرفيت بالايي براي توليد ATP توسط فرايندهاي متابوليكي اكسيداتيو دارند. چنين اليافي به تعداد زياد در ماهيچه هاي موضعي گردن يافت مي شوند.

الياف نوع II A

 

اين فيبرها كه به آن الياف سريع انقباض يا سريع اكسيداتيو نيز گفته مي شود ، حاوي مقادير بسيار زيادي ميوگلوبين ، ميتوكندري بسيار زياد و مويرگ هاي خوني بسيار زياد است. الياف نوع II A قرمز هستند ، ظرفيت بسيار بالايي براي توليد ATP توسط فرآيندهاي متابوليكي اكسيداتيو دارند ، ATP را با سرعت بسيار زيادي تقسيم مي كنند ، داراي سرعت انقباض سريع بوده و در برابر خستگي مقاوم هستند. چنين اليافي به ندرت در انسان يافت مي شود.

الياف نوع II B

 

اين الياف كه به آن الياف سريع انقباض يا گليكوليتيك سريع نيز گفته مي شود ، حاوي مقدار كمي ميوگلوبين ، ميتوكندري نسبتاً كمي ، مويرگ هاي خوني نسبتاً كمي و مقدار زيادي گليكوژن هستند. الياف نوع II B سفيد هستند ، براي توليد ATP با فرآيندهاي متابوليكي بي هوازي ، قادر به تامين فيبرهاي عضلاني اسكلتي به طور مداوم با ATP كافي نيستند ، به راحتي خسته مي شوند ، ATP را با سرعت سريع تقسيم مي كنند و داراي سرعت انقباض سريع هستند. چنين اليافي به تعداد زياد در عضلات بازوها يافت مي شوند.

منبع : 

https://en.gravatar.com/orlaoneal8

https://www.ted.com/profiles/30153960/about

https://www.quora.com/profile/Orla-Oneal8

https://orlaoneal8.livejournal.com/profile

https://www.twitch.tv/orlaoneal8

 

 

 

چرا جريان هوا از يك دريچه هوا كم است

۱۹ بازديد

چرا جريان هوا از يك دريچه هوا كم است

بنابراين ، سيستم گرمايش و سرمايش خود را روشن كرديد و متوجه چيز عجيبي شديد: يكي از اتاق هاي شما به درستي گرم يا سرد نمي شود.

 

با ناراحتي ، متوجه شديد كه از باز شدن دريچه هوا منبع تغذيه كمي بيرون مي آيد! اتاق هاي ديگر را بررسي مي كنيد و هوا خوب است. اما در آن اتاق شما اين سال را داريد كه چگونه مي توانيد جريان هواي تهويه مطبوع خود را بهبود بخشيد.

 

بنابراين ، مشكل آن يك اتاق چيست؟ هنگامي كه تأييد كرديد كه دريچه هوا كار مي كند و باز است ، در اينجا چند مشكل در مورد لوله كشي وجود دارد كه مي تواند باعث اين مشكل نااميد كننده شود.

4 علت رايج تهويه هوا با كم يا كم هوا

كانال انعطاف پذير پيچ خورده/خرد شده

 

داكت فلكس ، همانطور كه به نظر مي رسد ، مجرايي است كه بسيار انعطاف پذير است. با اين حال ، از آنجا كه بسيار انعطاف پذير است ، به راحتي خم و خرد مي شود ، كه جريان هوا را در يك اتاق خاص محدود مي كند.

 

اگر لوله كشي انعطاف پذير در اتاق زير شيرواني داريد ، بررسي كنيد كه آيا چيزي آن را خراب كرده يا خرد مي كند.

مجراي هوا قطع شده است

 

هر دو مجراي ورق فلزي و مجراي فلكس مي توانند در مجراي اصلي متصل شده ، بين بخشهاي لوله ، و در اتصالات پاياني رجيستر قطع شوند و مانع از ورود هرگونه هواي گرم يا سرد از سيستمهاي گرمايش و تهويه مطبوع به اتاقهاي خانه شما شوند.

 

به يك متخصص نياز داريد تا مجراي قطع شده را پيدا كرده و آن را آب بندي كند تا هوايي از آن خارج نشود.

مجاري هوا نشت/سوراخ دار

 

اگر كمي هوا از دريچه هوا وارد شده باشد ، مجراي منتهي به اتاق ممكن است نشت كرده يا پر از سوراخ باشد.

 

اين مشكل در واقع بسيار رايج است. به گفته ENERGY STAR ، "اما در يك خانه معمولي ، حدود 20 تا 30 درصد از هوايي كه از طريق سيستم مجاري حركت مي كند به دليل نشت ، سوراخ ها و مجاري ضعيف متصل از بين مي رود."

 

راه حل؟ آب بندي مجاري.

دمپر بسته

 

دمپرهاي تهويه HVAC دريچه هايي در مجاري شما هستند كه جريان هوا را در سيستم مجراي هوايي شما كنترل مي كنند. هنگامي كه هوا باز است ، هوا آزادانه جريان مي يابد. وقتي بسته است (يا تقريباً بسته است) ، جريان هوا كم است يا اصلا جريان ندارد. آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه آيا دريچه AC بايد باز يا بسته شود؟ اگر از سيستم گرمايش و سرمايش خود استفاده مي كنيد ، آنها هميشه بايد باز بمانند! حتي در اتاقهايي كه از آنها استفاده نمي كنيد. سيستم شما بايد نفس بكشد. ممكن است يك دمپر بسته در مجاري داشته باشيد كه مانع رسيدن هوا به دريچه در يك اتاق شما مي شود.

ساير مسائل احتمالي

 

گاهي اوقات با پوشاندن دريچه هاي هوا در ديوارها ، چيز ديگري مي تواند باعث انسداد شود (به عنوان مثال حيواناتي كه مجرا را شكسته و لانه كرده يا مرده اند ، اسباب بازي هاي پر شده بچه هاي شما ، كسي چيزي را در مجراي كف زمين پنهان مي كند و غيره). مسدود كردن مبلمان دريچه هاي هوا نيز يك مشكل رايج است.

 

وسيله اي كه باعث انسداد مي شود را برداريد يا مبلمان را براي جريان مطلوب هوا تنظيم كنيد.

چگونه برادران پيپين مي توانند كمك كنند

بازرسي بصري

 

اگر در منطقه لاوتون ، OK زندگي مي كنيد ، برادران پيپين مي توانند با انجام يك بازرسي بصري به سرعت دريابند كه مشكل در سيستم مجراي شما كجاست. اين سريعترين و كم هزينه ترين روش براي بررسي سيستم مجراي شما است.

تصويربرداري با وضوح بالا و اسكن حرارتي

 

اگر بازرسي بصري اطلاعات محدودي داشت يا هيچ اطلاعاتي نداشت (كه در صورت مخفي بودن مجاري و در دسترس نبودن رايج است) ، مي توانيم يك دوربين تصويربرداري با وضوح بالا قرار دهيم كه از آن براي مميزي انرژي خود براي مشاهده مجاري خرد شده ، شكسته ، مسدود ، نشتي يا كثيف استفاده مي كنيم. روي مانيتور ويدئويي

 

يك اسكن حرارتي ممكن است حرارت/سرمايش مسدود شده يا نشتي يا شكستگي مجرا را نشان دهد. دوربين الگوهاي گرما و تغييرات در دماي سيستم مجراي شما را تشخيص مي دهد. اين قرائت ها به تكنسين هاي ما اين امكان را مي دهد تا مشكلات را پيدا كرده و به طور بالقوه مي توانند از خرابي احتمالي سيستم جلوگيري كرده و در هزينه هاي تعميرات پرهزينه و خرابي شما صرفه جويي كنند.

فرايند غير تهاجمي

 

به ندرت جريان هواي كم/كم نياز به اقدامات تهاجمي مانند برش سوراخ در ديوار خشك و وصله دارد. اما وقتي مجبور مي شويم براي دسترسي به مشكل ، قسمت كوچكي از ديوار يا سقف را باز كنيم ، ما صنعتگران ماهري داريم كه مي توانند پس از اتمام كار ، دهانه را تعمير كرده و آن را شبيه به جديد كنند.

آيا هميشه جريان هواي كم/پايين داشته ايد؟

 

اين پست وبلاگ فرض مي كند كه شما همواره جريان هواي خوبي داشته ايد و يك روز ، هيچ جريان هواي كم/كم از يك مجرا نداشته ايد.

 

اما اگر قسمتهايي از خانه شما هميشه جريان هوا كم يا كم داشته و هرگز راحت نبوده است ، معمولاً نتيجه نصب ناكافي سيستم مجاري از زمان ساخت خانه يا تعويض تجهيزات است. ما مي توانيم عملكرد سيستم مجراي شما را آزمايش كنيم تا تعيين كنيم كه چگونه م effectivelyثر و كارآمد كار مي كند و آيا راحتي ، عملكرد تجهيزات و قبض هاي انرژي شما را بدون توجه به سن تجهيزات شما محدود مي كند يا خير.

منبع : اينجا را كليك كنيد

تهويه نظري    

https://tahviehnazari.ir/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1/

 

 

https://www.aiuextension.org/activity/p/744481/

https://www.gatesofantares.com/activity/p/882463/

http://y8space.com/activity-2/p/396840/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/734424/

https://www.webtalk.co/n/35113293

https://vvfit.com/activity/p/1252760/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_d136831026364bb18c996474124dac87/comments

http://fluencyuniversity.com/activity/p/744539/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/515894/

http://coinwatchers.com/forums/p/289585/