پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

اين نام مجاز نمي باشد چگونه از شما در Wi-Fi عمومي محافظت مي‌كند؟

۲۰ بازديد

اين نام مجاز نمي باشد چگونه از شما در Wi-Fi عمومي محافظت مي‌كند؟

ارتباط ماندن در حال حاضر براي بسياري از افراد بيش از اينكه يك لوكس باشد، يك ضرورت است. WiFi عمومي براي كساني كه به طور مداوم در حال حركت يا برنامه دقيق داده هستند، فرستادن توسط خداست. با اين حال، مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد كه اين شبكه‌هاي عمومي به اندازه امنيت خانه شما ايمن هستند؟

شبكه‌هاي WiFi عمومي اهداف عالي براي هكرها هستند - اكثر آنها حتي از اقدامات امنيتي اساسي برخوردار نيستند و بسياري ديگر قربانيان بالقوه را به صورت گسترده جذب مي‌كنند. اگر ارائه دهنده دسترسي رايگان اينترنت امنيت شما را تضمين نمي‌كند، بايد اين كار را انجام دهيد.

 

آيا اين نام مجاز نمي باشد از شما در WiFi عمومي محافظت مي‌كند؟

اين نام مجاز نمي باشد يكي از قوي‌ترين و ايمن‌ترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد براي محافظت از دستگاه‌هاي خود استفاده كنيد - عملاً براي استفاده با WiFi عمومي ساخته شده است.

 

اين ترافيك شما را از طريق يك "تونل" رمزگذاري شده ارسال مي‌كند، رمزگشايي يا رهگيري آن را بسيار دشوار مي‌كند. داشتن برنامه در دستگاه‌هايي كه براي اتصال به شبكه عمومي استفاده مي‌كنيد، اين رمزگذاري را در حين حركت براي شما فراهم مي‌كند. ما هميشه توصيه مي‌كنيم از اين نام مجاز نمي باشد در نقاط رايگان Wi-Fi عمومي استفاده كنيد.

 

چه اطلاعاتي هنگام استفاده از WiFi عمومي در معرض خطر است؟

راه اصلي كه يك هكر مي‌تواند از كمبود امنيت در WiFi عمومي استفاده كند، سرقت اطلاعات شخصي شما است. اين مي‌تواند چيزي شبيه به موارد زير باشد:

 

ورود به سيستم ايميل شما

ورود به سيستم بانكي شما

عكس‌ها و فيلم‌هاي شخصي شما

آدرس خانه شما

اگر به WiFi عمومي بدون اين نام مجاز نمي باشد متصل شويد، مي‌توانيد خود را براي مجرمان باز بگذاريد تا به هر گونه اطلاعات حساس ذخيره شده در دستگاه خود دسترسي پيدا كنند.

 

در زير ليستي از روشهايي كه يك هكر مي‌تواند از يك شبكه WiFi بدون امنيت استفاده كند وجود دارد:

 

حمله Evil Twin. تغيير نام روترها به معناي واقعي هر چيزي آسان است. مجرمان اينترنتي شبكه‌هاي Wifi جعلي ايجاد مي‌كنند تا شما را وادار به برقراري ارتباط كنند. احتمالاً با يك ضربان قلب به يك Wi-Fi عمومي به نام "Starbucks_Wifi_Free" متصل مي‌شويد - بدون اينكه بدانيد ممكن است يك هكر آن را اجرا كند.

تزريق بدافزار. يك اتصال ناامن ممكن است منجر به دشوار بودن تشخيص بدافزار به كامپيوتر شما شود. اين مي‌تواند پهناي باند شما را بدزدد، به سيستم شما آسيب برساند و درب پشتي به تمام پرونده‌هاي شخصي شما در اختيار هكرها قرار دهد.

مرد در وسط (MITM). مجرم سايبري دستگاه خود را بين اتصال با دستگاه شما و نقطه WiFi قرار مي‌دهد. اين امر با احتياط به آنها امكان مي‌دهد فعاليت شما را كنترل كرده و حتي ترافيك شما را كنترل كنند، و به طور بالقوه شما را به سايتي از سايت خود هدايت مي‌كند كه شما را در وارد كردن اعتبارنامه يا اطلاعات بانكي خود فريب مي‌دهد.

استشمام WiFi. بيشتر يك عمل منفعلانه است تا يك حمله فعال مانند MITM. با استفاده از نرم افزارهاي اساسي و قانوني، يك هكر مي‌تواند تمام بسته‌هاي داده‌اي را كه از طريق يك شبكه WiFi عبور مي‌كنند نظارت و ثبت كند.

استفاده از اين نام مجاز نمي باشد در WiFi عمومي، تمام حملات فوق را بي فايده مي‌كند. روند رمزگذاري به طور موثري از اطلاعات شما در برابر چشم كنجكاو محافظت مي‌كند. در حالي كه هكر احتمالي مي‌تواند ببيند كه شما واقعاً از طريق WiFi عمومي به اينترنت متصل هستيد، اما آن‌ها نمي‌توانند جزئيات ترافيك منتقل شده را ببينند.

آيا يك ارائه دهنده Wi-Fi عمومي مي‌تواند سابقه مرور شما را ببيند؟

بله، يك ارائه دهنده Wi-Fi عمومي به طور بالقوه مي‌تواند سابقه مرور شما را ببيند. اين داده‌اي نيست زيرا به روتري كه استفاده مي‌كنند بستگي دارد. اما روترهاي Wi-Fi مدرن گزارش‌ها را نگه مي‌دارند - چه دامنه‌هايي را براي چه مدت بازديد كرده‌ايد. و اگر بدون رمزگذاري مناسب TLS / SSL در يك صفحه وب مرور مي‌كنيد، آن‌ها همچنين صفحات دقيق خوانده شده و اطلاعات وارد شده را وارد مي‌كنند.

 

در دستگاه‌هاي تلفن همراه، اين حتي پيچيده‌تر مي‌شود. مالك Wi-Fi مي‌تواند ببيند با چه كسي به صورت آنلاين تماس گرفته‌ايد يا براي او پيام كوتاه ارسال كرده‌ايد، از كدام برنامه‌ها استفاده كرده‌ايد و چه مدت است.

 

نحوه جلوگيري از هكر WiFi عمومي با اين نام مجاز نمي باشد

راه اصلي براي جلوگيري از نفوذ هكرها به دستگاه‌هاي شما از طريق شبكه WiFi عمومي، آموزش خودتان است. هنگامي كه از خطرات پيش روي خود آگاهي پيدا كرديد، در مورد چگونگي پيشگيري از آنها نيز مطلع خواهيد شد. در اينجا مواردي است كه بايد به خاطر بسپاريد:

 

اتصالات خودكار را غيرفعال كنيد. اگر به طور منظم از هر گره WiFi عمومي كه مي‌توانيد پيدا كنيد بهره مند مي‌شويد، ممكن است ناخواسته به شبكه‌اي كه قصد آن را نداشتيد متصل شويد.

با بي خيالي به هيچ WiFi عمومي متصل نشويد. اگر از شبكه WiFi عمومي يك رستوران فست فود يا زنجيره قهوه معروف استفاده مي‌كنيد، از كاركنان نام دقيق مورد نياز خود را جستجو كنيد.

به هيچ حساب حسابي وارد نشويد وقتي به WiFi عمومي متصل هستيد، از اتصال براي دسترسي به هيچ حسابي كه داراي اطلاعاتي از نوع حساس است استفاده نكنيد. اگر هكري در اطراف آن شبكه استشمام مي‌كند، ممكن است جزئيات شما تازه گرفته شده باشد.

اشتراك فايل را خاموش كرده و فايروال خود را بررسي كنيد. چك‌هاي ساده‌اي كه اغلب از قلم مي افتند. در حالي كه اشتراك فايل در شبكه شخصي شما در خانه مفيد است، اما روشن شدن آن هنگام اتصال به شبكه WiFi عمومي فرمولي براي اخبار بد است. مطمئن شويد كه نرم افزار ضد بدافزار شما نيز فعال است.

اين نام مجاز نمي باشد دريافت كنيد. ما توضيح خواهيم داد كه چرا داشتن امنيت اين نام مجاز نمي باشد بسيار مهم است.

با وجود ارائه دهندگان خدمات اين نام مجاز نمي باشد بسيار زياد، انتخاب صحيح دشوار است. اگرچه ممكن است بخواهيد به سمت خدمات رايگان گرايش پيدا كنيد، اما آنها اغلب از فروش اطلاعات شما به اشخاص ثالث درآمد كسب مي‌كنند.

 

دريافت وام آني بدون ضامن و فوري

۱۶ بازديد

دريافت وام آني بدون ضامن و فوري

در شرايط كنوني كشور و با اين وضعيت اجتماعي و اقتصادي، شرايط پرداخت وام و همچنين دريافت وام تبديل به امري سخت و غير ممكن شده است. اين در حالي است كه تقريباً عموم مردم مي‌توانند با به ضمانت گذاشتن طلا، سكه و جواهرات خود نزذ موسسه‌هاي معتبر و يا بانك‌ها وام دريافت كنند.

 

وام طلا در واقع ساده‌ترين و دردسترس ترين نوع از وام‌ها مي‌باشد، زيرا همه ما مقداري طلا در منزل داريم كه مي‌توانيم با به ضمانت گذاشتن آن نزد ما وام آني و بدون ضامن دريافت كنيم. تسويه تسهيلات ارائه شده به شكل‌هاي مختلفي امكان پذير است و مطابق خواسته مشتري انجام خواهد شد. امكان تسويه تسهيلات دريافتي قبل از موعد مقرر نيز وجود دارد.

 

شرايط دريافت وام طلا

دريافت وام طلا شرايط خاص و پيچيده‌اي ندارد. شما مي‌توانيد معادل طلايي كه به ضمانت مي‌گذاريد وام و تسهيالت مالي دريافت كنيد. اين پرداخت هيچگونه ضامن، چك يا سفته‌اي نياز ندارد، در واقع طلاي شما ضامن شما و وامي كه دريافت مي‌كنيد، است.

https://txt.fyi/-/21121/990e9305/

فروش طلا يا وام طلا – چرا وام طلا؟

با توجه به نوسانات بازار طلا، سكه و ارز فروش آنها در اين شرايط كار سنجيده‌اي به نظر نمي‌رسد. اما بسياري از افراد به ناچار براي برطرف كردن مسئله مالي خود مجبور به فروش طلاي خود مي‌شوند. وام طلا اين امكان را براي آن دسته از عزيزاني كه در عين داشتن طلا، نياز به پول دارند، ايجاد مي‌كند، كه بدون فروش طلاي خود، مسئله? مالي خود را برطرف نمايند و پس از اتمام پرداخت اقساط وام گرفته شده، طلاي خود را پس بگيرند.

https://www.halosheaven.com/users/tala2021/

پرداخت اقساط = تحويل طلا به همان مقدار

پس از دريافت وام، شما به ميزاني كه وام خود را تسويه مي‌كنيد به همان ميزان هم از طلاي خود را تحويل مي‌گيريد براي مثال اگر شما ? ميليون تومان وام دريافت كرده‌ايد هنگامي كه پرداخت اقساط شما به ? ميليون برسد، معادل يك سوم از طلاي خود را تحويل مي‌گيريد و به همين ترتيب به ميزان پرداختي شما قسمتي از طلا خود را دريافت مي‌كنيد، در انتها در روز تسويه كل طلاي ضمانت شما به شما بازگردانده خواهد شد.

 

در ابتدا و در هنگام دريافت مبلغ وام، قراردادي ميان متقاضي دريافت وام و ما بسته خواهد شد كه نسخه‌اي از آن نزد گيرنده وام باقي خواهد ماند و اين خود ضمانت بازگشت طلاي وي پس از تسويه اقساط خواهد بود.

 

 

نامحدود بيانديشيد؛

وام فوري تا سقف نامحدود دريافت كنيد.

دريافت تسهيلات يا وام بانكي آن هم در زمان نياز همواره يكي از دغدغه‌هاي اصلي مردم به‌خصوص قشر مستضعف جامعه بوده، در اين ميان برخي از مردم براي رفع نياز ضروري‌شان به‌سراغ سيستم بانكي و برخي ديگر سراغ صندوق‌هاي قرض‌الحسنه خانگي و … مي‌روند.

در فروشگاه ما وام فوري تا سقف نامحدود با بازپرداخت يك ماهه الي دوساله پرداخت مي‌شود ولي نكته اينجاست كه ما پايين‌ترين سود و كارمزد ممكن را اخذ مي نمائيم. اميد است كه در اين شرايط بتوانيم به بهبود وضعيت اقتصادي هموطنانمان كمكي كنيم.

خواص زعفران براي لاغري

۱۶ بازديد

خواص زعفران براي لاغري

زعفران ادويه‌اي محبوب است و گلي بسيار زيبا دارد. تنها مزه و شكل زيباي اين ادويه نيست كه آن را محبوب كرده بلكه خواص دارويي زعفران هم زبانزد است

نام علمي اين گياه شفابخش كروكوس ساتيووس است. در واقع پرچم گل زعفران را خشك مي‌كنيد و تبديل به اين ادويه گران بها مي شود تقريبا هفتاد و پنج هزار گل زعفران را بايد چيد تا بتوان تنها نيم كيلو زعفران به دست آورد. اين گياه معطر به خاطر قابليتش براي رنگ دادن و خوش مزه كردن غذا مورد استفاده قرار مي‌گرفت.

تركيب ارگانيك خاص زعفران آن را تبديل به يك افزودني قوي در رژيم غذايي افراد كرده است. زيرا زعفران حاوي بيش از صد و پنجاه تركيب متغير است كه از آن جمله مي‌توان به كاراتوئيد ها، سافرانال، كروستين، آنتي اكسيدان ها و ساير مواد بيو شيميايي اشاره كرد. همچنين زعفران داراي مواد معدني و ويتامين ها است كه براي سلامتي انسان لازم استخريد زعفران در رايج‌ترين شكل زعفران مدل خشك شده و يا پودري آن است. اما شما مي‌توانيد مكمل‌هاي زعفران را هم از برخي از فروشگاه‌هاي خوراك گياهي و يا با خريد اينترنتي زعفران بهرامن آن را تهيه كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه بايد از يك شركت معتبر مانند زعفران بهرامن خريد كنيد تا محصولي كه خريده ايد را با خيال راحت مصرف كنيد. تنها مقدار كمي از اين چاشني كافي است تا از فايده هايش بهره ببريد.  لازم به ذكر است كه بيشترين ميزاني كه بايد در بيست و چهار ساعت از اين ادويه مصرف كنيد بين نيم تا يك گرم است. مصرف بيش از حد آن موجب عوارض زيادي مي شود.

تاثير زعفران براي لاغري و كم كردن وزن افراد چاق

امروزه براي كاهش وزن، داروها و مواد شيميايي و طبيعي زيادي را به افراد داراي مشكل اضافه وزن معرفي مي كنند. گياه زعفران را هم بصورت ادويه و هم بصورت روغن استفاده مي كنند. همچنين يكي از خواص آن براي لاغري و كم كردن وزن بسيار مفيد است. پژوهش هاي زيادي درباره زعفران، نشان داده است كه با مصرف آن ماده در طي چند هفته به صورت محسوسي هوشياري و انرژي در افراد زياد مي شود و كاركرد مغز بهبود يافته و روحيه آنها بيشتر شده است.

اين پژوهش ها نشان دهنده اين است كه مصرف زعفران سبب بهبود اخلاق، كاهش افسردگي و اضطراب مي گردد. اين امر در بين افرادي كه از نظر روحي وضعيت مناسبي ندارند به خوردن زعفران روي مي آورند، به كاهش ميزان مصرف ميان وعده هاي پر تعداد و غير معمولي و تنظيم آنها منجر مي شود. بر اساس نظر دانشمندان الگوي مصرف ميان وعده هاي غير معمولي نوعي واكنش سيستم عصبي به شرايط تنش زا است. زعفران در كشور ما سوغات مشهد است.

بسياري از دانشمندان داخل و خارج از كشور بر اين امر اعتقاد دارند كه در كنار پرهيز غذايي و ورزش، شربت زعفران، گلاب و عسل مي‌تواند در لاغر شدن افراد بسيار موثر باشد. همچنين اگر كمي زعفران پيش از خوردن غذا مصرف كنند باعث مي شود كه اشتهاي اين افراد به طور خاصي كاهش يابد. به خاطر تركيبات داخل زعفران، اين ادويه باعث مهار آنزيم ليپاز پانكراس مي گردد كه باعث جلوگيري از هضم چربي موجود در غذا مي شود و در نتيجه كاهش ميزان كالري را به دنبال دارد. البته براي مصرف زعفران بايد با پزشك معالج خود مشورت هاي لازم را انجام بدهيد تا او شما را براي اين امر راهنمايي بنمايد و توصيه مي شود كه از مصرف خودسرانه زعفران به اندازه زياد پرهيز نماييد كه عوارض بدي را دارد.

آنتي اكسيدان داخل زعفران باعث سركوب سيتوكين‌ها مي‌شود كه باعث ايجاد التهاب هستند. اين كار براي رسيدن افراد به تناسب اندام هم خوب است. تركيبات تشكيل دهنده زعفران احساس سيري را در افراد بالا مي برد كه در نتيجه مواد غذايي كمتري خورده مي شود و ميزان متابوليسم گلوكز و ليپيد را افزايش مي دهد.

براي رسيدن به لاغري با زعفران بهترين كار اين است كه از دم نوش هاي آن پيش از غذا خوردن ميل نماييد. به اين ترتيب كاري كنيد كه هم به متابوليسم تان كمك كنيد و هم از زعفران براي لاغر شدن بهره برده ايد و اشتهايتان را به اين ترتيب كاهش داده ايد. براي اين كه از خواص زعفران بعد خوردن غذا هم بي بهره نمانيد، توصيه مي شود كه نيم ساعت بعد از خوردن غذا از چاي زعفران استفاده كنيد.

از ديگر خواص زعفران مي‌توان به كاهش دهنده فشار خون، هضم كننده غذا، از بين برنده نفخ و اسيد معده، كمك به گردش خون، درمان اختلالات كليه، مثانه و كبد، كاهش درد قاعدگي، كاهش كلسترول خون، خاصيت ضد سرطاني، تصفيه خون، ضد عفوني كننده و ضد اكسيدان در بدن اشاره كرد و ضمنا توجه داشته باشيد كه كاروتنوئيد موجود در اين محصول مي تواند از بروز تومورهاي پوستي جلوگيري كند.

.

منبع: مهر نيوز

از ? اپليكيشن شهري در افتتاحيه تهران هوشمند رونمايي شد

۱۳ بازديد

از ? اپليكيشن شهري در افتتاحيه تهران هوشمند رونمايي شد

 

تهران- ايرنا- در افتتاحيه سومين نمايشگاه و همايش تهران هوشمند از ? اپليكيشن تهران من، دوچرخه، كيف پول شهروندي، بليت هوشمند و املاك من با حضور وزير ارتباطات، رييس شوراي شهر و شهردار تهران رونمايي شد.

پيروز حناچي روز دوشنبه در سومين نمايشگاه و همايش تهران هوشمند در سالن برج ميلاد اظهار داشت: مزيت كشور جمعيت جوان است كه مي‌توان آن را به فرصت تبديل كرد و وظيفه ما در شهرداري تهران علاوه بر سرويس‌هاي ايحاد شده به شهروندان، ايجاد فضاي كسب و كار نيز هست و ما يكي از اصلي‌ترين شتابدهنگان شهر تهران هستيم.

وي ادامه داد: شهرداري محيط مناسب براي افرادي كه خدمات را تسهيل مي‌كنند، ارائه مي‌دهد. ما لايحه‌اي به شوراي شهر خواهيم داد تا فضاي مناسبي براي استارتاپ‌ها ايجاد كنيم.

حناچي گفت: ما برنامه مفصلي پيش بيني كرده‌ايم و اصلي‌ترين اقدام آن تشكيل شوراي راهبردي تهران هوشمند متشكل از افراد حقيقي و حقوقي و تصويب برنامه‌ها است.

وي تصريح كرد: در اسمارت سيتي ???? شهرداري تلاش زيادي كرد و با ارائه برنامه‌ها يكي از كانديداهاي شش گانه دريافت جايزه شد. نياز است در عرصه‌هاي بين‌المللي اتفاقات خوب را به درستي منعكس كنيم كه در رنكينگ جهاني نيز قرار بگيريم.

حناچي افزود: ايده‌هاي نوآورانه، پايش‌ها و پيشرفت پروژه‌ها را در دستور كار قرار داديم و هفته گذشته در گذر نوآوري مردم با هوشمندسازي آشنا شده و در مترو نيز ادامه اين روند ادامه پيدا مي‌كند.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

شهردار تهران تصريح كرد: نياز است بهره برداري باز و فضاي نوآوري ايجاد شود و از حداكثر فرصت استفاده كنيم و آن را به فضايي براي اشتغال كه اصلي‌ترين فرصت است استفاده و زير ساخت‌ها را ايجاد كنيم. در حوزه چالش‌هاي شهري، حل معضل پسماند در مراحل آخر است و همچنين طرح كاپ كاهش پسماند را داريم كه در حمل زباله هاي تهران موفق عمل كرده است‌ تا اساسا پسماندي را در شهر تهران دفن نكنيم و اين كار امكان پذير است.

وي عنوان كرد: هر لحظه خدمات جديدي به استارتاپ‌ها در خصوص شهر هوشمند ارائه مي‌شود. در دوره جديد تمام تلاش ما اين است كه شهرداري تهران به عنوان شتابدهنده اصلي در سطح شهر تهران خدمات ارائه كند.

حناچي همچنين در جمع خبرنگاران افزود: لايحه‌اي براي حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان به شوراي شهر ارائه مي‌شود تا بتوانيم از  نيروي جوان به عنوان يك فرصت استفاده كنيم.

وي ادامه داد: در خصوص انتقال داده‌ها مقاومت‌هايي صورت مي‌گيرد و سرويس‌هايي وجود دارد اما پس از آن اطلاعات در اختيار همه قرار مي‌گيرد و تفاهم‌هايي كه با دستگاه‌ها داريم. همچنين بيشتر اطلاعات در اختيار بخش خصوصي است كه مي‌توانيم استفاده كنيم.

شهردار تهران در خصوص تاثير شهر هوشمند بر آلودگي هوا گفت: زماني كه سرويس و خدمات را از طريق موبايل بگيريد بسياري از سفرهاي بي مورد درون شهري حذف مي‌شود و آلودگي نيز كاهش مي‌يابد.

وي با اشاره به مشكل شركت بيدود عنوان كرد: شركت بيدود گزارش‌هايي داد كه نسبت سرمايه‌گذاري چرخ اقتصادي آن نمي‌گشت و چون نوپا است بايد استفاده كنندگان افزايش پيدا كند اما ما نيز حمايت‌هايي مي‌كنيم.

به گفته وي، تهران هوشمند عرصه رقابت است و يكي از تاثيرات آن ارزان شدن خدمات است.
سومين همايش و نمايشگاه تهران هوشمند، امروز ?? آذر ماه با همكاري دانشگاه صنعتي اميركبير در مركز همايش‌هاي برج ميلاد و با حضور معاون علمي و فناوري رياست جمهوري، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و مسؤولان شهرداري تهران آغاز به كار كرد.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

از جمله محورهاي اين همايش دو روزه مي‌توان به مباحثي همچون داده‌ باز و حكمروايي هوشمند شهري- آگاه‌سازي، آموزش و توانمندسازي شهروندان در حوزه شهر هوشمند- مشاركت ذينفعان، بهره‌وري و اقتصاد پايدار مبتني بر داده- شهر نوآور و توسعه كسب و كارهاي فناورانه بر پايه داده اشاره كرد.

كلان داده، داده كاوي و استخراج داده‌هاي سودمند و قابل اعتماد-شهر هوشمند و شاخص‌هاي ارتقاي كيفيت زندگي در شهرها- توسعه پايدار و چالش‌هاي محيط زيست شهري-جابه‌جايي هوشمند، مدل‌سازي و تحليل داده‌هاي حمل و نقل شهري- كاربردها و روندهاي مبتني بر هوش مصنوعي در خدمات شهر هوشمند نيز از ديگر محورهاي اين رويداد فناورانه است.

برگزاري پنل‌هاي تخصصي و كارگاه‌هاي آموزشي، مسابقات استارت‌آپ‌ها در حوزه مديريت شهري و شهر هوشمند، نشست تجربه فناوري و درس‌هاي استارت‌آپي، نشست مديران كلانشهرها، سيتي تاك (city talk)، كافه سرمايه و برپايي نمايشگاه استارتاپ‌ها و شركت‌هاي دانش‌بنيان و نوآور در حاشيه اين كنفرانس و نمايشگاه پيش‌بيني شده است.

دانلود فيلم The Last Stand 2013

۱۳ بازديد

دانلود فيلم The Last Stand 2013

prw2_z11.jpg

فيلم آخرين ايستگاه با بازي آرنولد شوارتزنگر داستان رييس كارتل مواد مخدر تحت تعقيب پليس است كه ميخواهد با يك ماشين سوپر اسپرت تقويت شده از مرز آمريكا عبور كند و به مكزيك برود و در مسير گذرش از شهر كوچكي بايد عبور كند كه كلانتر شهر مامور قديم پليس است كه براي آرامش بيشتر به اين شهر كوچك امده و حالا بايد دست تنها با او مقابله كند….

 

اطلاعات تكميلي فيلم The Last Stand 2013 :

كارگردان : Jee-woon Kim

نويسنده ها : Andrew Knauer

بازيگران : Arnold Schwarzenegger, Forest Whitaker, Johnny Knoxville

كشور : USA

زبان : English

تاريخ انتشار : ?? January 2013 (USA)

شناخته شده به اسم : The Last Stand

لوكيشن فيلمبرداري : Bosque Farms, New Mexico, USA

كمپاني سازنده : Di Bonaventura Pictures

 

Box Office فيلم The Last Stand 2013 :

بودجه فيلم : $??,???,??? (estimated)

هفته اول ايالت متحده : $?,???,???, ?? January 2013

Gross USA: $12,050,299

Cumulative Worldwide Gross: $48,330,757

 

فيلم آخرين مقاومت به كارگرداني كيم جي-وون در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور آمريكا و در ژانر اكشن و هيجان انگيز مي‌باشد. در اين فيلم آرنولد شوارتزنگر، جاني ناكسويل، فارست ويتاكر، رودريگو سانتورو، جيمي الكساندر، لوئيس گازمن، ادواردو نوريگا، پيتر استورماره، زك گيلفورد , جنسيس رودريگز به هنرمندي پرداخته‌اند.

https://upnod.tv